Ik heb een pastaketting gekregen die heeft hij zelf aan elkaar geregen en geverfd op de psz, ow en een ontbijt op bed we zijn net terug van mijn ouders
Hier niets ik heb tot 3 uur gewerkt vannacht dus uitslapen was sowieso het plan. Ontbijt op bed mag niet van mij dat gekruimel in bed heb ik een bloedhekel aan. Ik heb wel een versierd fotolijstje gehad. Voor de vakantie met de boodschap dat het eigenlijk voor moederdag was. Ik hou niet zo van de commercie ik doe ook niet aan valentijn vaderdag pasen Pinksteren etc. Alleen de kerkelijke boodschap op die dagen. Verder werken we gewoon
Ik heb nachtdienst gehad dus ging om 07:30 mn bed in en kwam er om 13:30 uit. Vriend was met Luc even naar de stad en naar zijn ouders en mijn ouders. Luc belde me wel vanmiddag om te zeggen dat hij iets moois had gemaakt voor me en dat ik dat straks krijg. Vannacht mn laatste nachtdienst gelukkig. ben benieuwd.
Mijn vriend en ik hebben er helemaal niets mee en plaagde daarom ook dat ik een leuk huishoudartikel zou krijgen. Maar vanochtend kreeg ik een ontbijtje op bed, veel knuffels en kusjes van onze dochter en een tekening. En tot mijn grote verassing een mixer! Zo'n staand ding. De vorige was een tijdje terug stuk gevallen en bakken is mijn hobby. Mijn vriend had deze gezien en omdat die me plaagde met een huishoud ding vond hij dit wel een leuke grap!
Samen met mn dochter dezelfde armband. Ik met openhart eraan waar haar hart in past & een mooie prachtige zelf gemaakte theepot!♡
Gisteren waren we een cadeautje voor schoonmoeder aan het halen, zegt hij, je moet even weg, kan ik wat voor jou kopen.. Heb gelijk gezegd dat hij niks hoefde te kopen, ben over twee weken ook jarig. Ik heb liever een ochtendje uitslapen en dat heb ik dan ook gekregen
Een prachtige kartonnen bloemenvaas. Leuk want de oudste is pas 3 dagen op school geweest maar ze hebben haar er toch nog snel een laten maken. Had ook al een fotolijstje van de psz gekregen. Verder gezellig ontbeten met mijn eigen moeder en van haar nog een bak met sla (voor in de tuin) en douchegel gekregen dus ik heb niet te klagen
Een pyama gekleurd door mijn dochter met stift en een mooi Armbandje! Daarnaast nog wat cadeaus aangezien ik ook jarig ben!
mn vriend is een lang weekend weg dus ik had niks verwacht, maar toen werd er vanochtend ineens een bos bloemen bezorgd met een kaartje waarop stond dat papa samen met ons zoontje cadeautjes had verstopt ik heb een baby foto van zoontje op canvas gekregen (krijg met elke bijz gelegenheid een canvas, wil uiteindelijk een muur vol) en geld om met mn zoontje naar de dierentuin te gaan lief!
Mijn oudste zoontje heeft een mooie dino-kleurplaat gekleurd, en daarnaast staan de handafdrukjes van allebei, schattig . En een leuk mama-schaaltje van Blond Amsterdam.
Ik ben goed verwend vandaag (vind ik zelf ). Ik mocht eerst uitslapen, tot 8 uur (voor de eerste keer sinds de geboorte van de oudste). In de tussentijd hadden mijn man en de kinderen een heerlijk ontbijtje klaargemaakt (met oa lekkere croissantjes en aardbeien). Van beide kinderen heb ik nog een mooie (geknutselde) ketting gekregen en samen maakte ze wat met hout, houtlijm en kastanjes/beukennootjes/ander herfstig spul wat nog in de schuur lag. En van mijn man nog een nieuwe glasnagelvijl een mooi potje nagellak.
Ik mocht eerst uitslapen tot 8.30 uur, wakker gemaakt door de kindjes met kusjes, knuffels en natuurlijk zelfgemaakte knutsels. Daarna heerlijk beneden ontbeten (vind kruimels in bed verschrikkelijk). Later zijn we gaan bowlen en naar een perkplantenkwekerij geweest.
Van mijn zoontje een zelfgemaakte spiegel met "spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de liefste mama van het land?" Van dochter een receptenboek met een zelfgetekende kaft. En van man en de kinderen samen een zonnebril. En van man ook een nog een luchtje omdat hij vond dat hij eigenlijk nog wat goed te maken had (was ook zo )
Ik heb een canvas gekregen (van de gastouder ) van mijn baby's handafdrukken als bloemetjes en daartussen in 2 voetafdrukken in de vorm van een vlinder. Van mijn partner heb ik een medaillon gekregen met de foto van ons mooie kind er in. Verder ben ik - toen hij wakker werd rond half 10 - weer in bed gaan liggen omdat onze baby al héééél erg vroeg wakker was. En toen werd ik om half twaalf wakker gemaakt met een ontbijtje op bed (gebakken ei; precies zoals ik hem wil hebben) en een klein babymannetje met een gitaar die een zelfgemaakt liedje pingelde... PLOINK PLOINK PLOINK BATS BATS BATS *gitaarsmash* Whahahaha. En verder zijn we naar mijn partners oma gegaan en hebben we daar een bloemetje afgeleverd (grote familie en ieder familielid was daar te vinden vandaag; soort van buurthuis voor die familie ) en daar mijn schoonouders tegengekomen. Daarna zijn we met hen mee naar huis gegaan rond het avondeten en daar gegeten terwijl we mijn schoonmoeder een zelfgeschilderde bloempot gaven van babyvoeten-vlinders en een roze plantje er in. Al met al dus een hele geslaagde dag