Nooit vruchtbaarslijm altijd wittig van kleur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boterbloempje87, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Hallo dames,

Ik lees dat het hebben van zichtbaar vruchtbaarslijm geen must is. Echter heb ik rond mijn eisprong gewoon wittige afscheiding. Doornid van ovulatietesten weet ik wanneer mijn ei ongeveer spring.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Is dit een slecht teken?

Ik hoor hey graag :)

2. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde dus ik leef even mee. Wel minder korrelig en iets slijmeriger maar niet zoals het beschreven wordt.

3. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees genoeg verhalen van meiden die ook geen vruchtbaar slijm hebben rond eisprong, en toch zwanger raken.

Aan de hand van ovulatietesten kun je niet weten of je ei ook daadwerkelijk springt. Die test geeft alleen jouw LH piek aan, maar wil niet zeggen dat je je eisprong hebt. Dit kan wel dmv temperaturen.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb ook nog nooit draden kunnen trekken van vruchtbaar slijm zoals je hier vaker leest. En eigenlijk ook niet heel veel meer afscheiding rond de eisprong. Wel had ik andere symptomen die bij de eisprong periode horen, meer zin om te vrijen en voelde mijn eisprong altijd heel erg qua pijn in mijn buik.

5. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    ik heb ook jaren geen vruchtbaar slijm gehad. Pas sinds een jaar heb ik het. Vruchtbaar slijm wil niet zeggen dat er ook altijd een eisprong is want ik heb maanden met slijm en geen eisprong ( gespot via tempraturen) Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen slijm. Bij mijn 2de ook niet ( miskraam) en bij mijn 3de zwangerschap weer wel ( ook miskraam)

6. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook niet. Ik las ook overal dat je doorzichtig rekbare afscheiding moest hebben. Ja mooi niet dus. Nergens te bespeuren bij mij.
    En toch was het er blijkbaar wel. Kwam er bij mij alleen niet uit. Want bent wel zwanger nu.
    Ik dacht ook dat het bij mij wel even zou duren voordat ik zwanger zou raken. En dat het door de pil kwam. Van het ontpillen. Dus hoewel wij er wel al voor gegaan waren was de positieve test uiteindelijk alsnog een verrassing.

Dus geen zorgen maken als je het ook niet hebt. Hier bleef het ook de gehele tijd gewoon wit en romig. Ook tijdens de eisprong.

7. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Bedankt voor alle reacties.
    Juul1979: klopt van ei, maar thenpraturen vind ik nog te veel gedoe. En ik voel wel mijn eitje groeien(ofzo) en daarna niet meer dus heb wel kleine indicatie denk ik😇

Taj87: fijn te horen dat jij ook wit romige afscheiding hebt/had :)

Ik ben weer even gerust gesteld en ga vol goede moed verder!

Deel Deze Pagina