Wat geven jullie je (schoon) moeder voor Moederdag Lekker cliché maar we weten het even niet. Een bloemetje komt er sowieso, maar iets extra's is wel leuk! Laat maar komen die inspiratie!
Helemaal niets, een kopje koffie extra ofzo haha Wij vinden moederdag leuk voor die kleine kids die op school een mooi knutsel werkje maken maar om kado's voor onze moeder te gaan kopen vinden we overdreven Maar misschien een bon voor een High Tea, lekkere creme/bodylotion, bon van de douglass. Etc..
Aangezien dit het eerste jaar is dat ze twee kleinkinderen hebben geven wij een "knutselwerkjes" van hun samen. We hebben een klein canvas waar we van beide kinderen de handjes op afdrukken in de vorm van vlindervleugels. Voorgaande jaren hebben ze abonnementen gekregen op een tijdschrift trots (die stopt er nu mee) en een bord met daarop regels voor kleinkinderen bij grootouders waarop ook stond dat alleen de beste ouders promoveren tot grootouders. Ik bedoel dit niet aanstootgevend naar mensen die geen kinderen kunnen krijgen, maar wij vonden het mooi dat die regel erop stond omdat het zo van ons allemaal kwam. Maar van dit soort dingen moet je natuurlijk houden. Ze hebben ook weleens een massage of een hightea kado gehad. Succes met zoeken!
Wij gaan samen naar film mothersday en de beren om eten(is een actie) En laat een ontbijt thuis bezorgen.
We hebben een fotoboek gemaakt van het eerste jaar van onze dochter... En denk dat ik van de week even voetafdrukjes maak. Dit soort persoonlijke dingen waarderen ze het meeste bij ons. Voor m'n schoonmoeder kopen we vaak nog een sieraad, is ze gek op, voor mijn moeder iets met koken, bijvoorbeeld bijzondere kruiden of een pakketje met lekkers!
Ik hoor altijd dat veel kleinkinderen iets maken voor de oma's maar het is toch mijn moeder?vind dat zo raar. Ik koop dus zelf echt wat voor mijn (schoon)moeder. Ze willen en hoeven niks maar vind het wel leuk. Ik geef tussendoor evengoed een cadeautje. In ons geval dit jaar; Rituals voor sm (is ze dol op) Speciale high tea voor mijn moeder en voor beide nog een plantje/bloemetje of chocolade in hun favoriete smaak.
Helemaal mee eens maar helaas zijn onze moeders er niet mee eens :x Dus voor mijn moeder heb ik een sleutelhanger met fotobedel besteld. En mijn man is iets aan het bedenken voor zijn moeder (waarschijnlijk samen een high-tea of lunchen).
Ik heb een grote bos bloemen besteld incl vaas die worden bezorgt bij haar, samen met een kaartje. En via de kruitvat voordeelkaart kreeg ik nog eens 40% korting https://www.brievenbusbloemen.nl/index.html
Mijn schoonmoeder meestal ee bos bloemen, maar dat haalt mijn man meestal, het is immers zijn moeder. Zij was het niet gewend, dat ze iets voor moederdag kreeg toen haar kinderen geen kleuter meer waren, maar toen ik mijn man dus wel vroeg iets voor haar te kopen, toen we pas samen waren, wat hij ook nog eens netjes deed �� vind ze dat zo leuk. Dus dat zijn we blijven doen. Mijn moeder wil ik dit keer iets groters geven, meter als bedankje omdat ze enorm veel geholpen heeft met de start van mijn eigen bedrijf, maar ik weet nog niet wat, zo moeilijk om iets te bedenken. Want door dat bedrijf is het bijna onmogelijk om een moment te vinden om samen iets te doen, dus een dagje uit valt af.
Mijn schoonmoeder 'viert' geen moederdag, voor mijn moeder heb ik geen idee. Ik denk een doosje bonbons of iets.
Niks. Wij doen er niet aan. Tot ongenoegen van schoonmoeder maar dat Is niet haar beslissing dat is aan ons
Voor mijn schoonmoeder kopen wij waarschijnlijk een mooi bos bloemen of een mooie plant voor op haar graf. Ze is helaas jong overleden.... Voor mijn eigen moeder heb ik geen idee, van haar hoeft moederdag niet zo. Zelf ben ik ook nog niet zo van de moederdag kado's: heb mijn grootste kado al ontvangen, mijn kindje. Heb aan mijn man doorgeven dat ik voor moederdag een lekker glas prosecco, olijven en de nieuwe Libelle wil.....maar het hoeft niet.
Moederdag doen we niet, ook geen vaderdag. Zolang de kinderen op school zitten en ze komen met een kaart en knutsel is het ok. Maar we gaan er echt niet iets van maken dat ze later iets moeten gaan kopen. Zelfde gaat voor mijn ouders. Ik bel ze gewoon op vader/moederdag om te zeggen dat ik echt van ze hou en laat de kinderen ook 'ik hou van jou' zeggen. Kinderen hoeven dat niet echt te doen want het zijn grootouders maar ze houden van opa en oma in Belgie.
Mijn moeder: een dagje weg. Datum staat geprikt, activiteiten nog onbekend. Dit doen m'n zussen en ik nu al 6 jaar: met onze ouders en zussen een familiedagje. Aanhang en kinderen mogen dan ook niet mee. Schoonmoeder: waarschijnlijk een bloemetje of iets lekker. Ik spoor man aan om zelf iets te halen. Wat ik krijg: knutselwerkje van de kdv. We hebben afgesproken om geen kado's te halen, tenzij de kinderen dit straks willen (en dus ook zelf iets kunnen uitzoeken).
Moederdag is verplaatst sinds ik moeder ben geworden Soms stuur ik nog wel een kaartje of doen we een bosje bloemen. Maar soms ook niet. Het is toch een verrassing of je wat krijgt, en zo niet, dan niet. Trouwens, wij hebben nog jongere broertjes en zusjes die nog lang geen ouders zijn. Zij zitten eerder in de rol om iets voor onze moeders aan te schaffen. Vind t sneu voor degenen waarvan de moeders perse iets verwachten. Dan ga je het doel toch voorbij?