Ik moet nog even overleggen met mijn zus wat we voor moederdag gaan doen. Namens mijn dochtertje doe ik niets omdat het haar moeder niet is maar de mijne. Ik bedank mijn moeder trouwens wel vaker met iets leuks daar heb ik helemaal geen moederdag voor nodig overigens.
Mijn zusjes en ik geven onze moeder een bon voor een high tea met ons. Daarnaast geef ik haar een bos bloemen. Voor mijn schoonmoeder heb ik een pakketje samengesteld. Tijdschriften, producten van rituals, haar favoriete parfum en chocolade. En ook een bos bloemen erbij.
ik geef mijn moeder niks ik neem haar vaak eens een dagje mee te shoppen of lekker lunchen en dat doen we liever spontaan dan dit van mijn zoontje krijg ik zijn eerste zelfgemaakte cadeau op de psz kan niet wachten
Wij gaan niet langs bij mijn moeder. Ik vind moederdag echt iets voor kinderen die nog knutsels maken voor hun moeder. Mijn dochter schijnt iets heel moois te hebben gemaakt op haar kinderdagverblijf, ik ben ontzettend benieuwd. Op haar vorige kdv deden ze niet aan moederdag en vaderdag, dat vond ik echt jammer dus ik kijk er heel erg naar uit.
Haha als je er over nadenkt misschien wel, alleen weet ik dat mijn moeder en schoonmoeder het echt heel leuk vinden om iets van de kleinkinderen te krijgen. Ik zorg ook dat het iets is wat de kinderen maken dat met mijn cadeautje te maken heeft. Bijvoorbeeld geef ik chocolade en dan maken de kinderen iets waar we de chocolade in doen. Mijn man moet voor zijn moeder nog wat bedenken, daar gaan we volgend weekend pas heen. Mijn moeder komt vanmiddag en ze krijgt van mij een ketting. De meiden hebben oma getekent met een ketting om. Benieuwd wat ze er van vindt
Gewoon acrylverf van de action, van die grote tubes. Daarna aflakken met blanke lak spuitbus ook van de action.