Het komt er weer aan moederdag. Wat geven jullie je moeders met moederdag? (Voor alle vrouwen die hun moeder moeten missen zal het een dubbel gevoel zijn op zo'n dag, en ook als je zelf graag moeder wilt zijn maar het helaas niet bent, sterkte!) Ik zelf heb nog een leuk idee nodig, ik wil op zondag middag met mijn moeder een leuk uitje doen, of shoppen met aansluitend een diner, of lekker high tea-en.
Ik neem zowel mijn moeder en mijn vader mee naar een optreden van Sjors van der Panne. Dit vinden ze allebei erg leuk. Dus eh.. ik heb Vaderdag er meteen bij gedaan
Bloomon abbo leuk!! Misschien inderdaad ook een idee om moeder en vaderdag te combineren (met vaderdag zijn we op vakantie)
Een dagje weg met de familie (ouders, m'n zussen en ikzelf). Onze partners en kinderen zijn niet toegestaan. Wordt pas ergens in augustus en het programma moeten we nog bedenken. Doen we inmiddels al een aantal jaar, telkens wat anders en dat blijft erg leuk.
De oma's hebben het hier afgeschaft, en dat vind ik eigenlijk wel lekker. We komen bij beide zeer regelmatig en gaan probeer weleens vaker gewoon iets leuks mee te nemen
Voor mijn moeder een bos bloemen, bedel voor haar armband en wij (zussen en ik) geven samen een high-tea cadeau. Voor mijn schoonmoeder ook bloemen en een vaas van riveira maison. Ze vindt hem te duur dus mooi cadeau om te geven.
Wij gaan lekker met zijn drien lunchen maar niet op moederdag zelf. Wij draaien moederdag en vaderdag dit jaar om... Reden: voetbal en F1 haha
De moeders krijgen beide een cadeautasje gevuld met kleine dingetjes. Hema heeft super leuke cadeautjes voor weinig. Daarnaast maak ik nog iets samen met dochter
Mijn moeder en schoonmoeder krijgen elk jaar een kaart van greetz met een leuke foto van de kids erop. De opa's krijgen dit met vaderdag. Vinden ze allemaal super leuk
Dit. Ik vind moederdag wel leuk voor kleine kinderen dat ze een tekening maken voor hun moeder, of knutsel werkje of een ontbijtje. Maar na het ontbijt is het verder gewoon een zondag zoals elke andere.
Snap wel dat sommige niks doen hoor, het is ondertussen een heel commercieel ding geworden, maar mijn moeder stelt het altijd erg op prijs om een kleinigheidje te krijgen, of een leuke tekening van mijn kindjes (voor hun grootmoeder) mag ook op een heel ander moment zijn, ik kom regelmatig met een bosje bloemen, lekker taartje of leuk dagje uit. Maar we vinden het allebei leuk om met moederdag ook even tijd voor elkaar vrij te maken. Mijn schoonmoeder heeft er ook niet zoveel mee hoor, die krijgt op andere momenten wel weer wat extra! Ik denk dat we deze keer lekker uitgebreid ergens gaan dineren, moeder en dochter! En dan geef ik nog wel een bloomon cadeau of lekker wat rituals producten. En ik denk dat ik nog wat foto's van de kinderen laat afdrukken en rondstuur naar (over) grootmoeders