Opzoek naar specifieke wijnglazen

Discussion in 'De lounge' started by Lieneke2016, May 12, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieneke2016

Lieneke2016 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Voor mijn moeder ben ik opzoek naar specifieke wijnglazen. Ik heb alleen foto's want we hebben geen idee van welk merk ze zijn. Een beetje een onmogelijke opgave dus... Ik hoop misschien wel tegen beter weten in dat er hier iemand is die ze herkent, of toevallig in de kast heeft staan van wie ik ze zou kunnen overkopen. :):)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Attached Files:

2. Zana28

Zana28 Actief lid

Dec 29, 2010
    379
    48
    28
    #2 Zana28, May 13, 2018
    Last edited: May 13, 2018
    Zijn het dure glazen en wat is de geschiedenis? Heb je ze al lang?
    Als je zoekt komt ik van Mikasa vergelijkbare tegen, maar niet precies dezelfde. Dus het kan wel zo zijn dat het in mode was en ook de andere merken het gekopieerd hebben. Heeft de steel trouwens een kleurtje, of lijkt hij een beetje op een tulp aan de bovenkant?

3. Lieneke2016

Nee ze zijn niet super duur. Ze zijn vooral dierbaar voor mijn moeder. Ik heb er ooit een keer 12 voor haar gekocht en er was er al een gesneuveld. Gister tijdens haar verjaardag helaas nog eens 4. Ik zou het zo tof voor haar vinden als ik die glazen kan vinden en er nog wat voor haar zou kunnen kopen.

Nee ze zijn niet gekleurd en het lijkt inderdaad een beetje op een tulpje. Heb je een linkje van de glazen die jij hebt gevonden? Bedankt voor het zoeken in ieder geval:):):)

4. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Ze lijken wel een beetje op de wijnglazen van Michelangelo. Nèt niet helemaal denk ik.
    Google maar eens.

Lieneke2016 likes this.
  5. Zana28

Zana28 Actief lid

Dec 29, 2010
    379
    48
    28
    De Mikasa modellen classic flair, vouge of alexandra lijken ietsje erop, maar helaas niet precies.

Weet je nog in welke winkel ze gekocht zijn en hoeveel jaar geleden?

Lieneke2016 likes this.
  6. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

Jan 3, 2016
    387
    90
    28
    Ga eens naar de Sligro: daar hebben ze zoveel wijnglazen staAn.

Lieneke2016 likes this.
  7. Lieneke2016

Ik heb ze in een oud kookwinkeltje gekocht bij ons in het dorp, maar die is helaas weg gegaan. En ik kan ook nergens vinden hoe die heette en het was denk ik al wel een jaar of 5 geleden. Dat maakt het allemaal niet makkelijker natuurlijk;)

8. Lieneke2016

Dank je wel, ga ik doen!

9. Lieneke2016

Goede tip, ga ik ook doen!

Share This Page