Fotoslinger maken 12 maanden

Discussion in 'De lounge' started by oktober91, May 14, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,121
    398
    83
    Hoi allemaal,

Ik heb wel eens bij iemand zo'n fotoslinger gezien van 0-12 maanden, op de eerste verjaardag.
    Dit wilde ik nu ook voor de eerste verjaardag van mn dochtertje maken maar op internet zie ik alleen fotoslingers waarbij je de foto's in een insteekhoesje moet doen. Ik bedoel een slinger waarbij de foto's aan de slinger hangen met het aantal maanden eronder, hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. Iemand hier enig idee waar ik dat kan maken?

2. Lappies

Lappies Actief lid

Aug 21, 2018
    278
    167
    43
    Waar je de hele slinger kunt laten maken weet ik niet. Maar als je zelf beetje crea bent is zoiets snel gemaakt. Je kunt de foto’s polaroid style laten afdrukken bij de hema en dan zelf op het witte stukje met leuke kleur stift de maanden schrijven. En dan met klein knijpertje aan een lijntje? Er zijn ook apps zoals babystory waarin je het aantal maanden of weken in allerlei kleuren kunt toevoegen aan een foto. Dan printen en zelf vlaggetjes van knippen voor een vlaggenlijn?
    Zo doe ik het zelf meestal en ziet er altijd leuk uit.

3. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,272
    8,717
    113
    Female
    Je hebt ze bij AliExpres. Alleen is dat nu misschien te laat om nog te bestellen.

Attached Files:

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb die van Ali expres, exact zoals die middelste van de links hierboven, maar dan voor 2 euro. Alleen dat ga je nu niet meer redden ben ik bang.

Share This Page