Omdat je je eigen moeder mist Omdat je zo graag moeder wilt worden maar dat (nog) niet is gebeurd Omdat het daardoor opeens een beladen dag is.. gewoon: een knuffel
Mooi topic. Ik leef ook met iedereen mee voor wie het een moeilijke en beladen dag is. Dikke knuffel. ❤️
Een knuffel voor een ieder die het nodig heeft. Van wie de wens niet is uitgekomen (nog), zelf een kind heeft verloren of een afwezige moeder: hetzij bij leven, hetzij door de dood.
❤️ Tot voor kort hoorde ik hier ook bij en ik ben zo dankbaar voor onze zoon. Heel veel sterkte voor wie het nodig heeft, ik weet hoe het is. ❤️
En dit is ook een heel mooi initiatief: https://www.ad.nl/show/tjitske-reidinga-helpt-mensen-voor-wie-moederdag-moeilijk-is-met-bloemenzee-in-amsterdam~a15cd5f8/
Mooi.. Een maand geleden is de moeder van mijn ex onverwacht overleden en ik wist gisteren gewoon niet wat ik moest sturen dus heb niks gestuurd.. hij wenste mij wel een fijne moederdag en stuurde een foto van onze dochter die zandtaartjes had gebakken, super lief. Maar zo hard, die eerste Moederdag zonder moeder.. kan het me niet voorstellen