Ja is het ook, ene kant is het voor de kids natuurlijk gewoon een leuke dag, kreeg net een ontbijtje op bed en knutsels en cadeautjes die ze gekocht hadden..daar waren ze natuurlijk hartstikke trots op. Maar ook het gemis van haar, ze zou nu 11 zijn, en vraag me vaak wat voor meisje het zou zijn geweest. We missen haar enorm 10 jaar.. voor ons gevoel is het net gebeurd.
Ik kreeg een dikke vette knuffel van G. Ze had me gemist. (Was 3 dagen weg) Verder niks geloof ik. Allicht nog een heeeeeel blije R. Die werd gisterenavond wakker (beetje) met een nachtmerrie en zat heel verdwaasd aan mn gezicht te voelen. Ja ik ben er echt, ga maar slapen en die lag *plop* weer in slaap.
Mijn moeder heeft 2 logeerden voor in de tuin gekregen. Afgelopen maand is haar tuin opnieuw aangelegd dus die kan nu heerlijk van het zonnetje gaan genieten.
Mijn moeder was heel blij met een dagje weg ❤️ Zelf heb ik knutselwerkjes van de kindjes gekregen en een bos rode rozen van C. Nee ik ben z’n moeder niet maar ik ben wél de moeder van zijn kinderen, vandaar dat hij me elk jaar die bos geeft.
Zoon had ook school een leuke knutsel gemaakt. Thuis nog 1 kaartje en 2 tekeningen. Vanmorgen was hij om 7.15 al aan de knutsel en had hij een hartjes slinky gemaakt. Voor een papieren slinky deed hij het goed Zo leuk! Samen met mijn man hadden ze acrylstiften uitgezocht met 2 tekenblokken.
Ik was gisteren even winkelen met Ies en ik zag allemaal vaders met kinderen op zoek naar Moederdag cadeautjes. Echt heel veel. Ook veel jongens met bossen bloemen. Zo leuk om te zien!
Volgens mij was het overal wel druk. Vind dat ook erg leuk om te zien. Hij was nog wel naar de action geweest ( daar komt hij niet graag) dat is pas liefde
Overigens wel benieuwd waarom sommige scholen niet knutselen. Een vriendin vertelde dat ook, alleen de onderbouw. Maar waarom was haar niet duidelijk. Ze vond het wel jammer. Zou ik zelf ook jammer vinden.
Onze school knutselt niet meer vanwege de diversiteit in gezinnen. De ene heeft vader en stiefvader, de ander 2 moeders.. En al die ouders gingen klagen dat ze 2 knutsels wilden. Daar hebben ze gewoon geen tijd voor dus heeft school het afgeschaft. Vinden wij heel jammer! De knutsel was hier altijd voor die biologische ouder en voor de stiefouder kochten we gewoon iets. Ach het zal wel wennen maar blijft zonde.
Hier inderdaad de bovenbouw ook niet, en waarom, geen idee nou heb ik een heel lief kind wat thuis dan nog wel begint aan een werkje, maar het geduld om het af te maken heeft ie niet, dus ik heb het niet gehad
Vorig jaar deed de bovenbouw nog wel wat, maar dit jaar weer niet. Dochter had wel wat op school gemaakt, zoon dus niet. Hij had zelf thuis wat gemaakt, hij is echt geen knutsel en teken kind, dus daarom wordt het wel extra gewaardeerd.
Van mijn kindjes geknutselde sleutelhanger ontvangen zo leuk! Voor mijn eigen moeder, met broer en zus samen een bon. Ook een bon voor haar vriend, kunnen ze samen. Namens mijn kindjes een Tas met namen van kleinkinderen. Meestal doen we iets van bloemen, al doen we dat door t jaar heen ook al wel es. Verder aan de kant van mijn man. Een bloemstukje op t graf . En een klein bloemetje voor de vriendin /partner van vader.