Moederdag

Discussion in 'De lounge' started by Joyciejj, May 9, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,668
    768
    113
    Hier in groep 5 al geen knutsel meer.. zo raar.. is ook niet gecommuniceerd..

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,187
    113
    Ik heb ook aan haar gedacht, zie haar nog zo voor me. Onze kids lagen tegelijk in LUMC. Veel sterkte ❤️

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,292
    10,263
    113
    Dat is helemaal onduidelijk:rolleyes:. Echt super lief wanneer je kind wat maakt terwijl hun interesse absoluut niet ligt bij tekenen en knutselen.:D

missle likes this.
  4. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,292
    10,263
    113
    Hahaha hij had wel een lieve gedachten!!

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,996
    113
    Ik kreeg gisteren nog een driftig gekleurde regenboog met allemaal hartjes er in en een brief met hartjes. Die had ze gisterenochtend als een speer nog gemaakt. :roflmao:

"feinemidag" bedoelde ze fijne moederdag mee.

Op de BSO hadden ze kettingen geknutseld (washer met nagellak aan een chocker draadje). Oma had twee chocolades in een doosje die ze namens G en R had ingepakt en G had daar nog hartjes op gemaakt voor haar en dr broertje.

femkes likes this.
  6. Glass

Glass Fanatiek lid

May 29, 2017
    2,191
    1,052
    113
    Female
    Hier helemaal niks. Echt niks, op school hadden ze niks gemaakt, ontbijt ging niet door door gedrag van de oudste en daarna was ik chagrijnig. Ik hoef geen cadeaus hoor, maar beetje gezelligheid. Maar goed, we gaan donderdag voor de herkansing.

7. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,277
    17,155
    113
    Mijn vader gaf (geeft?) ook elk jaar wat aan mams.
    Mijn man, toen vriendje, vond dat raar "want man en vrouw, niet ouder en kind". Maar na verloop van tijd heeft hij toch mijn vader gevolgd en niet zijn vader. Want, zo zei mijn vader tegen hem, zo laat je ook je waardering zien over hoe ze het als moeder doet. Als jij er geen aandacht aan besteed terwijl je weet dat ze er blij van wordt geef je het signaal af dat je vindt dat ze het niet goed doet. En dan gaat het om de moeite, niet de prijs.
    Mijn vader zegt vaak niet veel maar als hij wat zegt kan je beter wel luisteren :p Zéker als dochter op de moeder lijkt, luister dan naar die 40 jaar ervaring :roflmao:

8. evaleana

evaleana Fanatiek lid

Nov 2, 2021
    4,878
    6,405
    113
    Hier gisteren van de jongste 2 knutsels gekregen, maar omdat we de hele dag een ander feest hadden, hebben we moederdag een week doorgeschoven. Volgende week ben ik dus benieuwd :)

9. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,665
    18,730
    113
    Female
    Ik kreeg:

Een rugzak om mee te nemen naar school van mijn man.
    Pralines van leonidas ( zonder wat van te zeggen, ging hij tijdens een skate afspraak de winkel binnen en wat halen voor mij) van de middelste
    Knutsel van de jongste
    Een knuffel (doen we niet zo vaak) en mijn geld was op van de oudste :roflmao:.

femkes likes this.
  10. duitshollandsmeisje

Sep 18, 2018
    5,597
    7,396
    113
    Female
    Kokkin
    Duitsland
    Het pakket voor mijn moeder is nog onderweg haha. Net een dag te laat verzonden dus hopelijk komt hij vandaag of morgen. Heb een pakket gemaakt met leuke en lekkere dingen. 2 biertjes, parfum pakket met Body Lotion, Salami brezels:roflmao:(Ik woon in Duitsland), 2 fotos in fotolijsten, een lief kaartje, een kaarsje met mein Mama ist die beste haha en een doosje chocola :thumup:

owly likes this.

Share This Page