Moederdag ooit Gestommel in de keuken De geur van vers gebakken broodjes Ontbijt op bed Een zelfgemaakt knutselwerkje Lekker met zijn allen in het grote bed Een bosje zelfgeplukte bloemetjes Moederdag nu Ook vers gebakken broodjes Met mijn lief ontbijten in de tuin En gelukkig is er het zonnetje dat zó schijnt.. Dat de schaduw van dit moment verdwijnt
Elle wat fantastisch mooi verwoord! Maar ooit gaat hopelijk ook voor jullie de zon schijnen! Liefs Schaapje
mooi gedichtje! ik dacht vannochtend ook aan vroeger toen we bij mama en papa in bed de moederdagkadootjes gingen uitpakken. ik hoop dat we dit allemaal nog een keer mogen meemaken, alleen dan nu als mama.
Prachtig geschreven Elle! Ik had het ook al in mijn eigen topic geplaatst gisteren, weer een moederdag zonder mama te zijn. Groetjes, Elvira
ik wens jullie allemaal volgend jaar jullie eigen moederdag, of een bijna ( maar ik moet nog bevallen) moederdag . ik hoop het zo voor jullie allemaal ( en mezelf ) veel liefs jose en niet de moed opgeven hoor! de vraag is niet "of" maar "wanneer"!
Jullie heben deze "rot" dag weer overleefd! Ook ik wens jullie volgend jaar allemaal een ontzettend mooie moederdag! Elmo