moet je voor de berekening van je uitrekendatum de dag van de TP nemen en daar 2 weken vooraf rekenen? dus ik heb 8 mei mijn TP gehad dus dan is mijn laatste ongidag zeg maar 24 april?
Nee je neemt juist 2 weken voor de punctie, is mij verteld. Want de punctie zou je eisprong zijn, en je krijgt 2 weken cadeau. Dus 2 weken voor de punctie is dan de eerste dag van je laatst menstruatie. Groetjes Elvira
bedankt voor de reactie... weet je zeker dat het de punctie is en niet de teruplaatsing? punctie klinkt indd wel logischer hoor ivm de vruchtbaarheid enzo maar je krijgt 2 weken cadeau.. op t moment dat je mag testen is 2 weken na de TP.. snap u mij nog ?!?!?
nog even een keer als ik namelijk via de calculator op deze pagina uitreken kom ik met de TP datum precies uit met de testdatum die ik heb meegekregen en met de punctiedatum zit ik 5 dagen eerder...
Ja dat zou kunnen, zeg dat je op 15 mei, de punctie hebt, dan reken je dus veertien dagen terug en zou 1 mei, de eerste dag zijn van je laatste menstruatie. je zet dan in de calculator neer 1 mee, en die telt de rest op. Bij mij was het 2 weken voor de punctie, die ik moest invullen. En toen ik wel positief teste bleek dat ook te kloppen met de uitgerekende datum. Groetjes Elvira
Heb nog even snel een bereking gedaan. Jou punctie was op 4 mei, dus de dag van je laatste menstruatie zou dan zijn 21 april. Dit is dan je resultaat. 21 April 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 2 Mei 2008 Een beetje vruchtbaar 3 Mei 2008 Vruchtbaar 4 Mei 2008 Erg vruchtbaar 5 Mei 2008 Eisprong 10 Mei 2008 Innesteldag 19 Mei 2008 Vanaf hier kun je testen 26 Januari 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Meestal geeft het ziekenhuis je een schema mee, met de datum waarop je mag testen. Bij mij was het de ene keer 15 dagen na terugplaatsing en de andere keer dag 12. Snap je het allemaal nog?
hi Elvira, ja het is me helemaal duidelijk hoor nu... ik heb inderdaad een schema meegekregen, ik mag over 14 dagen testen. dus ik kom dan uit op 22 mei... maar het kan dus al eerder dan 14 dagen begrijp ik .. nou ja was ik sowieso wel van plan hoor, kan niet zolang wachten hihi. doe ik het denk ik die 20 of 21 al nogmaals heeeeeeeel erg bedankt voor de hulp...