Mijn moeder is 12 april overleden en ik wil graag een tattoo laten zetten.. Ik ben totaal inspiratie loos, Het liefst wil ik een mooie zin die mijn gevoel voor haar en onze band laat zien, Met een mooie sierlijke bloem. Ik twijfel ook over de plek, of op mijn zij of van mijn onderbeen naar voet. Iemand ideeen waar ik iets mee kan of een voorbeeld waar ik inspiraitie uit kan halen? Heb al heel wat uurtjes op internet gezocht maar dat is het allemaal niet of net niet..
Mischien kun je zelf een schets maken en dat de tattoeerder het afmaakt? Dan leg je uit hoe en waar je het wilt hebben. Met of zonder kleur enz. Zo een soort tattoo zou ik boven de gordel houden. Iets luchtigere dingen zou ik dan op mn voet/been zetten maar dit is toch wel iets heel anders
Nog gecondoleerd! Wat voor soort tekst wil je en hoelang? Ik zou het in je zij doen met een mooie tak van bloemen bv rozen. Amor sempiternus - eeuwig durende liefde
Ik zou teksten zoeken op het internet en dat wat aanpassen bijvoorbeeld.. En zelf evt een mooie bloem erbij. Ik heb zelf, true love lasts forever. Dat staat voor de liefde voor mijn familie, ware liefde die voor altijd duurt.. Ohja, de mijne staat op m'n borst. Schuin naar boven naar m'n schouder.. Ik wou graag een aparte plek..
Gecondoleerd! Mijn advies, doe het rustig aan. Als je twijfelt zou ik nog even wachten (het is nog zo pas geleden). Verder zou ik persoonlijk eenvoudig 'mama' doen. Wel echt een mooi idee om een tattoo te nemen!
Ik weet niet of je al wat op je rug hebt? Ik vind het altijd wel heel erg mooi als er een zin van boven naar beneden over je ruggengraat gezet is.. Maar dat is gelijk wel weer een hele 'lap', dat moet je willen.. Als je iets kleiners wil zou ik gaan voor je arm.. Maar denk er goed over na.. zou zonde zijn als je spijt krijgt. En gecondoleerd uiteraard!