Moederdagtesters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evira, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathazzz

Nathazzz Lid

24 nov 2009
    44
    0
    0
    Secretaresse
    Oude Tonge
    Hoi dames,

Als ik uitga van mn vorige 2 cyclussen (34, 35) dan zou ik ook zondag mijn NOD hebben. Dus ook ik ga zondag testen! Spannend! :D

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    He wat leuk zo veel reacties! Hebben jullie al ´kwaaltjes´ meiden?

3. Nathazzz

Nathazzz Lid

24 nov 2009
    44
    0
    0
    Secretaresse
    Oude Tonge
    Ik heb al drie dagen buikpijn onderin mn buik, soort ongi krampen, wat erger wordt als ik op sta of ga zitten. En veel afscheiding.

En jij?

4. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik praat normaal nooit mee met dit soort stukjes maar ik vind het nu wel erg leuk.
    Wij zitten in ronde teveel wij zijn vanaf mei 2009 bezig voor ons eerste kindje. In aug een miskraam gehad en nu goed bezig met proberen. Ik weet niet of ik mijn nod ga halen maar je weet maar nooit of het lukt.

Mijn rondes zijn tussen de ongeveer 21 en 49 dagen. Wij hebben al een aantal rondes clomid gehad (7) en nu zijn wij opnieuw bezig met onderzoeken om de vervolgstappen te bedenken en bekijken.

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Jeetje wat een hoop meiden die zondag gaan testen hey... er zijn er dus net als moi meer die al ''eerder'' getest hebben.. zucht moeilijk hé girls om te wachten tot ''de'' dag.

Pfffff ik hoop zondag een grote positieve explosie hier in dit topic!!

Toi toi toi voor ons allemaal!!!!!!!

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hier nog 1 geen pijl te trekken in mijn cyclus dus vind moederdag een mooie dag...maar denk echt niet dat t deze maand raak is. Gewoon gevoel:)

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh en had 24 april paar druppels bloed en daarna lichtrozeslijm dus denk ei moederdag is dan 14 dpo

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik ben al een aantal dagen ontzettend misselijk (zelfs tot overgeven aan toe) dus ik heb heeeeel stiekem toch wel een beetje hoop dat het deze maand raak is... Ook de pendels zeggen mei 2011, dus dat geeft me nog wat meer hoop. Maar ik houd er altijd rekening mee dat ik morgen toch ongi ga worden... Spannend allemaal hoor!!

9. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik ga ook maar testen op moederdag.. op basis van mijn langste cyclus (25).. heb ik vandaag mijn nod.. alleen ga ik voor een cyclus van 28 obv mijn cylci voor de pil en om mezelf een beetje ruimte te geven.. Als ik zondag nog niet ongi ben, is de kans op een posi test iets groter..

Mijn klachtjes:

- maagzuur wisselt af met misselijkheid
    - vermoeidheid (terwijl ik al bijna 2 weken vrij heb)
    - gevoelige/pijnlijke tepels
    - hoofdpijntjes
    - onrustig gevoel in mn onderbuik
    - rommelende darmen
    - licht witverlies
    - gevoelige en laagzittende baarmoeder..
    - pukkels (arghh)
    - humeur schommelt
    - hoor veel dat ik straal en lach..

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    hoop het voor je Brother bear! Maar.... jezelf niet gek maken want ontpillen kan heel lang duren en de hormonen die dan vrij komen die je anders met je pil niet had kunnen ook zorgen voor zw symptonen, spreek uit ervaring haha!

Maar zou leuk zijn met zijn alle :) zetten we ook allemaal foto neer zondag?!

11. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Wellicht kán ik op moederdag testen, maar weet het niet... ;)

Vorige eicyclus had ik een LF van 11... zondag zit ik op 9DPO...
    Woensdag is mijn NOD.
    Zit ik dus 3 dagen te vroeg..

Wat zouden jullie doen ? :)

12. Sadas

Sadas Niet meer actief

Tja lastig hé.. je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.. Heb ook steeds die testdrang.. dinsdagavond een testje gewaagd, was heeeeel licht posi, nu met mezelf afgesproken tot zondag te wachten, 1 dag voor mijn NOD..

xx

13. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    brother bear ik heb elke maand wel iets waardoor ik denk zou het raak zijn. Het kan aan het ontpillen liggen maar ook aan andere dingen waar ik niets van snap. naast dat je veel kwaaltjes kan ophangen aan zwangerschap kan je dat vaak ook aan je nod ophangen helaas. Ik hoop natuurlijk dat het raak is voor je.

Ik heb al 7 rondes clomid en hierdoor heb ik al vanaf mijn nod last van mijn borsten helaas heb ik dat elke maand dus kan ik het er niet aan ophangen verder heb ik veel last van trekken in mijn buik maar ik denk dat het meer komt omdat mijn lijf zich aan het klaarmaken is voor de volgende ronde.
    Ik kan dus voor alles wat ik voel wat anders bedenken. Dit krijg je na 2 jaar hopen en dromen denk ik.

14. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    o, ja vroeg testen als je dat prettig vindt zou ik het zeker doen.
    Mijn gyn vindt het een heel heel slecht plan want 7 van de 10 bevruchtingen gaan mis voor je nod en hierdoor zou je een test met een streep kunnen hebben wat geen zwangerschap is geworden.

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ga als ik zondag nog iet ongi ben ook nog maar ee testje wagen :p

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey ik ga zondag ook een testje er weer tegen aan gooien. Heb nog 1 2v5 liggen, nog wat dipsticks van Z&K en ga zaterdag 1 (of2) van cleurbleu halen. Want mocht t zo zijn dan wil ik t gelijk aan de ouders vertellen en dan is zo'n cleurblue wel mooi denk ik.
    Moet ik ze wel zover krijgen dat ze mee uit eten gaan.

17. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    lizzy hoe lang is de ronde die je op je banner hebt staan. Is die 9 dagen boven op je langste ronde? dan is 9 dagen over tijd wel heel lang ik zou testen.
    wat doe je dat je zoveel af aan het vallen bent? Ik zou ook graag wat af willen vallen namelijk.

jeske je hebt 2 pendels voor deze maand en je zit al op 29 dagen heb je je temp ook bijgehouden dan kan je heel veel zien.

18. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeske ik heb het net al gevonden je zit vandaag 13 dagen na je ei dat zou betekenen dat je morgen kunt testen. Ik hoop het voor je.

19. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mn cyclus was heel regelmatig voor de pil maar ook tijdens de pil dus heb gemiddeld genomen.. Zit nu op dag 41..
    Heb al twee testjes gedaan maar natuurlijk negatief..
    Door mn dieet kan mn menstruatie uitblijven.. Ik doe een proteinedieet.. veel eiwitten en verse groenten en geen koolhydraten..

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Lautje: ik heb ook net gekeken en ik zit idd vandaag op 14dpo als ik uitga van mn ff en posi ovutest. Dat betekent dat cyclus korter is. Maar voor de zekerheid houd ik m nog ff op zondag om te testen. Ik merk dat ik dat berekenen toch best moeilijk vind met een licht onregelmatige cyclus. Ook omdat ff deze x geen ei spot.

Deel Deze Pagina