Moederdagtesters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evira, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow en kan iet w88 tot moederdag... Deel alles met mn moeder, en geheim houden dat ik met de pil gestopt was vond ik al vreselijk.. Ga dr vanavond naartoe!

2. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    lizzy ik geef je ook wel gelijk ik denk dat ik het ook zou doen.
    Veel plezier tijdens het vertellen het is zo leuk ok te doen.

3. Nathazzz

Nathazzz Lid

24 nov 2009
    44
    0
    0
    Secretaresse
    Oude Tonge
    Lizzy, gefeliciteerd! Ga je het met moederdag vertellen, of toch vanavond al?

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik kon vandaag al bijna niet wachten.. Had haar al bijna gebeld :)
    Ga het gewoon vanavond doen! Ben zo blij :D

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Proficiat alle positief testers!!

Ik wacht echt tot zondag. Zou het niet kunnen geloven als het nu in de eerste ronde al raak zou zijn. :( Daarom wacht ik nu eigenlijk op mn ongi.

Succes met wachten meiden. Tot zondag!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Ecila: gefeliciteerd meid, super. Lekker van genieten.

iedereen succes met wachten tot zondag. Ik ga er morgen weer 1 tegenaan gooien als temp hoog is. En mocht die wit zijn dan ga ik mn ongi afwachten.

7. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Hoi dames, ik kan echt niet wachten tot zondag :D Hopen dat het weekend snel voorbij is hihi.

Mn onderbuik is een beetje bollig, onder mn navel zeg maar.. Wat ik normaal niet heb,.. Ook als ik mn buik uitzet dan beweegt mn buik amper. Met andere woorden, ik kan mn buik niet dikker maken, snappie??

Hebben sommige dames dit ook??

Ook heb ik sinds een paar dagen, duidelijkere aders en kleine bloeduitstortingen op mn borsten..

8. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Voor de dames die positief hebben getest.. GEFELICITEERD :D:D:D geniet er lekker van!!! :D:D

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gefeliciteerd! bij clear blue moet je er altijd 2 weken bij optellen hè

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Helaas is een test voor mij niet meer nodig morgen.....vandaag ongesteld geworden......

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    He bah Evira. Dikke knuffel. Succes volgende ronde.

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hier na 2 lichte testen ongie geworden gisteren. Geeft niet ben blij dat ik eindelijk ongie ben na mijn mk

13. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    nou ik ben ookmaar gaan testen vanmorgen
    hij was negatief
    ga nu maar wachten als ik ongi ga worden, vindt wel vaag omdat ik allemaal klachten heb, maja niks aan te doen.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Balen moeder3.

15. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    ik ga zondag ook testen. zit dan 4 dagen voor mijn nod.
    en heb zo midstream zwangerschapstest. dus hopen maar.
    mensen die posi getest hebben gefeliciteerd. en de rest succes morgen. hopen dat er veel goed nieuws is ;)

16. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    snelly wat balen voor je nu op naar de volgende ronde ik hoop het voor jullie.

moeder3 helaas het zou altijd nog kunnen als je over 3 dagen nog niet op rood gaat dan zou ik het nog een keertje proberen.

Ik zit in dubio koop ik vandaag wel of geen test ik weet als ik er 1 in huis heb dat ik altijd te vroeg test ik ga nog even wachten denk ik dan kan ik morgen altijd nog een test kopen.

17. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, ook ik ga morgen testen, denk ik :) Morgen is ook m'n NOD, maar heb een luteale fase van 12 dagen. Morgen dus 13 DPO. Hoop dat als het zo mag zijn, de test al positief kan zijn... Aan de andere kant heb ik ook niet veel zin om de zoveelste negatieve test te zien. Ik zie wel hoe ik me voel!

Zwangere meiden, gefeliciteerd! Zo bijzonder!

En Evira en andere meiden die ongi zijn geworden, knuffel en vol goede moed naar de volgende kans!

18. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen ook een test gedaan, helaas negatief.. :( Ik wacht nu tot mn NOD, als deze er dinsdag nog niet is, ga ik woensdag ochtend weer een test wagen..

19. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    nou weer iets raars....
    ik had eerder verteld dat ik een ongi had gehad op 26 maart. Ik had op vrijdag 22 april licht bloedverlies en zondag was al over (ook geen ongi klachten gehad wat ik normaala ltijd heb buik/rugpijn) dus dacht misschien een innesteling geweest.
    Vanmorgen had ik test gedaan en die was negatief, dus ik denkmaar zo...ach die 22 april was gewoon me ongi, maar nu ga ik net na de wc, en heb weer rose afscheiding bij afvegen (heb nu wel een tampon ingedaan omdat ik zo op verjaardag ga, en ik niet weet wat dit gaat doen)

Hoe kan dit, want voor een nieuwe ongi zou het veelste vroeg zijn?

20. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    oh vergeten bij te zetten, heb ook nergens last van....ook geen tekens dat ik ongi zou moeten worden.

Deel Deze Pagina