Hier ook omowit helaas @Mamamarianne: sommige vrouwen hebben 's avonds een hogere concentratie HCG dan 's ochtends, dus gefeliciteerd! Dat wordt een super-moederdag!
Mijn zoontje komt zojuist met de test van vanmorgen aanzetten en nu lijkt er toch een streepje op te staan!! Nu dus afwachten en morgen opnieuw testen pfff
Meiden hier mijn test! In het echt is het echt heel duidelijk zichtbaar maar op de foto niet helaas! Zo zie je meteen een streepje!
@Marleen: ik zie wel een streepje hoor!! Wel wat ver naar rechts, maar toch!! Voorzichtig gefeliciteerd meid!
@MamaM Een streep is een streep, ik ben erg benieuwd naar je test vanavond, maar ook jij vast voorzichtig gefeliciteerd!
Jammer meiden. Marleen, ik zie ook een voorzichtig streepje, al lijken ze wel ver van elkaar te staan ? Ik had vanmorgen (9DPO met LF van 11) mijn hoogste LF-temp tot nu toe (37,0 bij basale temp van 36,2/36,3). Maar ja, dat had ik vorige ei cyclus ook (37,0 bij 9DPO) en toch ongi. Dus ik wacht lekker mijn temp af, verwacht dat die morgen wel weer stuk gezakt is, net als de vorige keer.
ik zie hem idd marleen! Hierbij mijn 2 testen. Op die van gisteren zie je dus wel de streep, die van vanmorgen niet....
he hel00n ik heb ook de 12e mijn nod. en ik ga zo om 12 uur testen met een test die je 4 dagen van te voren kan doen. wil toch eens kijken of dat werkt. zou het gewoon doen. ik heb altijd als ik vroeger test en negatief aan geeft dat je dan toch meer rust hebt. en dan maar naar op naar de volgende ronde. succes ben benieuwd of je nu gaat testen.
nou net zo midstream test gedaan. maar was negatief helaas. dus op naar de volgende ronde. of ik moet natuurlijk vrijdag nog niet ongesteld zijn. (dag na nod)nog twee kansen dan weer naar ziekenhuis moeten.