Moederdagtesters gezocht!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Evira, May 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannelba

sannelba Lid

May 5, 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Zou gisteren of vandaag mijn NOD hebben, afgelopen donderdag eerste x getest omdat ik klachten had.............positief!
    's Avonds nog een test gedaan omdat ik het niet kon (en kan) geloven, wederom positief. Vrijdag weer getest met CB digital, zwanger 2-3. Zaterdag niet getest, vanochtend wel weer en uitslag was weer positief! Kan het gewoon niet geloven en ben ongelooflijk zenuwachtig of dat het zo blijft en goed gaat!
    Zo meteen naar ouders en schoonouders, kan niet wachten om het te vertellen (middels een ingepakte zwangerschapstest). Weet dat het nog vroeg is maar kan echt niet meer wachten.
    Morgen langs de dokter voor wat zekerheid (hoop op bloedtest ofzo).
    Meiden, veel succes en plezier voor allen die positief getest hebben. Voor de anderen, hopelijk de volgende ronde wel een positieve test!
    Groetjes Sanne

2. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Marleentje ik zie echt wel een tweede streep.

3. Hel00n

Hel00n Actief lid

Feb 23, 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    @ madje.. Die van mij was ook negatief.. Heb een gewone test gebruikt.. Je mag bijna terug naar het zieken huis?? Allang bezig?? Ik mag na volgende ronde ook terug.. Moet wel eerst een nieuw uitstrijkje laten maken.. En denk dat ik na mijn zomer vakantie pas terug ga.. Tenzij t uitstrijkje er slechter op is geworden..

Iedereen succes nog en de dames in het roze gefeliciteerd!!

4. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

Apr 2, 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Ook ik heb stiekem een testje gedaan maar nog negatief maarja 5 dagen voor NOD eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht ;)

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Er staat er ook echt 1 alleen wel nog licht en een beetje ver naar rechts! Maar in het echt is hij overduidelijk te zien!

6. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Dames, zal ik het rose kleuren hier ?

Zojuist getest, 3 dagen voor NOD..
    Kan het niet geloven !

Onderste is posi ovutest, bovenste K2v5...

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai girls,

Sorry dat ik effies stilletjes was... ben in Limburg bij me ma en gaan zo weer richting Rotterdam.. ff bij schoonma langs en daarna lekker naar huis. Ben wel toe aan huis en rust want heb helaas slecht nieuws...

Testen is niet nodig geweest...
    Vrijdag op zaterdag had ik heeeeeeeel slecht gelapen omdat ik buikpijn had en vreselijke krampen... stond zaterdag op en ja hoor.. MEGA ONGI... heb heel erg buikpijn en baal natuurlijk enorm dat poging 1 iui mislukt is. Maandag moeten we dus weer starten met Menopur spuiten... op naar ronde 2 iui.

@all
    Hoe ist met jullie...???

Ik lees en post morgen op me gemak terug meiden... nu was ff snel tusse door uit limboland.

liefsSjors

8. moedertje3

moedertje3 Actief lid

Oct 7, 2006
    204
    0
    16
    omo wit helaas pindakaas.

kga morgen weer 2 halen

9. mamamarianne

May 7, 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    selena thanks! MOrgen weer testen... zullen zien.
    JIj gefeliciteerd!! Super!!!

10. Selena149

Dank je :D

Nu hij opgedroogd is stuk duidelijker.

11. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Gefeliciteerd Selana!! Prachtig moederdag cadeau!!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zwangere dames van harte gefeliciteerd.

Ongi meiden, dikke knuffel succes volgende ronde.

Negatieve testers, balen. Maar geen bloed.. geeft moed.

Hier nog geen ongi. Maar zulke emotionele schommelingen. Dan sta ik te janken en dan ga ik helemaal uit mn plaat om niks.

Fijne avond.

13. ecila1982

ecila1982 Actief lid

Jul 19, 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z

Onwijs gefeliciteerd met het wondertje in je buik! Mijn test van vrijdag zag er ook zo uit. Geniet van je zwangerschap en al het moois wat er bij komt kijken.

Liefs

14. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,991
    4,008
    113
    Hallo allemaal,
    Positief getesten: gefeliciteerd!

Ik heb zelf vrijdagavond en zaterdagochtend getest en positief.... alleeen... ben ik nu bijna 3 weken geleden wel "gewoon" ongesteld geweest en had ik de week erna opnieuw een heel klein beetje (bruin) bloed verlies. Dus ik durf niet blij te zijn voordat ik bij de huisarts ben geweest.. morgen direct bellen.

15. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heb ik ook! Maar is bij mij vaak voorteken van ongi...bij jou ook?

16. madje

madje Bekend lid

May 4, 2011
    560
    0
    0

oh super gefeliciteerd joh. en dat 3 dagen voor je nod . had ik je net gewoon in de lijst gezet en nou mag hij gelukkig rose beter. was jou ovu testen heel duidelijk te zien als ik vragen mag ????

17. madje

madje Bekend lid

May 4, 2011
    560
    0
    0
    september 2009 ben ik gestopt met prikpil. wist van te voren dat het zoiezo een half jaar zou duren tot ik weer ongesteld werd. maar nee hoor doorgewezen dus. van alles gehad clomid provera continu echos. toen ik ongesteld was eindelijk kreeg ik geen eiersprong. ik ben toen geoppereerd eileiders doorgespoelt en eierstokken aangestipt. erg pijnlijk. eerste maand dachten ze eerst dat niet geholpen had operatie maar gelukkig wel. dit was mijn 3e ronde met eiersprong.

en ben jij allang bezig met ziekenhuis kleppen ??? maar kreeg jij ook geen eisprong ofzo ????

18. Selena149

M'n ovutesten waren duidelijk ja. Op CD 17 begonnen en gelijk pats boem, knalpositief. Daarna nog een aantal dagen getest waar het streepje steeds lichter werd. Vanmiddag CD 29 weer eentje gedaan en weer knalpositief, toen de k2v5 en zwanger :D

19. mamamarianne

May 7, 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    test van vanmorgen

maar ook rood gezien, maar weer op naar de volgende ronde

20. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Alle zwangere gefeliciteerd.

Alle andere dames hoop dat ie nog posi wordt en zoniet balen en dan maar weer op naar de volgende ronde

Share This Page