moederdochter relatie beter dan moederzoon relatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anoniem78, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik vind het ook een beetje onzin. Je kunt toch niet kiezen voor een geslacht van je kind? Als je zwanger bent van een jongen dan kun je die toch niet even weggooien omdat met een dochter een betere band zou krijgen? Het is raar dat mensen hier mee bezig zijn eigenlijk. Je houdt van je kinderen en dat is het belangrijkste, je hebt het beste met ze voor.
    Zo vind ik het 'koningskoppel' ook zo'n grote onzin...
    Ik wens je heel veel geluk met je kinderen.

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik trek heel veel na me vader. We zijn echt 2 handen op 1 buik, maar me moeder en ik kunnen nu wel beter overweg met elkaar nu ik zelf kinderen heb. Toen ik nog thuis woonde was de band tussen me moeder en mij niet super, we vlogen elkaar geregeld in de haren haha.....maar nu gaat het goed...

Ik zelf heb een meid en 2 jongens. Ik moet zeggen dat me jongste zoontje heel erg na mij trekt. Hij is echt een mamas kindje. Me kleine meid en oudste zoon trekken meer na papa. Dus ja ik weet het niet, het kan alle kanten uit.

3. Dana

Dana Niet meer actief

ligt aan het karakter niet aan het geslacht. Mijn dochter is echt een papa's meisje, ik ben nu opnieuw in verwachting van een meisje en het kan bij dit kindje wel heel anders zijn. Denk dat je niet moet vergeten dat je als je onvoorwaardelijk van je kinderen houdt je dan automatisch een band krijgt en die met papa is niet beter of sterker maar anders.

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik heb zelf 2 broers en die hadden allebei een hele goede band met mijn moeder. Maar mijn moeder voelde ons ook haarfijn aan, als er iets was en ze ging er dan echt voor zitten om te praten of wat dan ook. Ik denk dat het dus niks uitmaakt of je een jongen of meisje bent om een goede band met je moeder te hebben.

Deel Deze Pagina