Zitje op de maxicosi

Discussie in 'Verzorging' gestart door Corinne348, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Beste iedereen,

Waneer weet je of je dochter in het zitje van de maxicosi kan?

Groetjes Corinne

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wat bedoel je?

De maxi cosi autostoel 1 al direct
    de maxi cosi autostoel 2 vanaf 9 mnd of 9 kilo

als je de maxi cosi kinderwagen weet ik niet, vind dat zitje zo raar dus weet niet wat ermee kan en niet

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm misschien is wat extra uitleg op zijn plaats idd. Ik heb ook werkelijk geen idee waar het over gaat, over welke maxi cosi en op welk zitje ze zou mogen. Nee hier kom ik geen wijs uit, sorry!

4. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Ja sorry lette even niet op.
    Ik heb een maxicosi kinderwagen mura, Nou wilt ze niet in de kinderbak als we weg gaan zetten we de maxicossi voor in de auto erop. Je heb echter ook zo'n stoeltje met een t spiltsing (stuur) voor te wandelen.
    Snappie

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En kan dat zitgedeelte van de kinderwagen ook in ligstand? Of niet, ik heb ook geen idee, vind het ook maar een gek zitje ;)!

Maar over het algemeen word gezegd dat je zo ongeveer rond de 6 maanden over kan naar het zit gedeelte van je kinderwagen. Maar dan wel in de platste stand, wanneer ze zelf een beetje kunnen zitten kan hij iets hoger, en wanneer ze echt helemaal goed en zelf kunnen zitten in de recht op stand zegmaar ;)!

Wandelen terwijl je kindje in de maxicosi zit zou ik overigens nooit doen, het is erg slecht om daar lang in te zitten ;)!

Liefs, Hanneke!

6. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook de Mura en Tess ligt nu een sinds een week in de wandelwagenzitting. We hebben hem wel helemaal plat liggen en af en toe mag ze ook een klein stukje omhoog zitten (de middelste stand)
    Dat stuurtje hebben we er trouwen niet in hoor want daar heeft ze nu helemaal niks aan!

Hoe oud is je dochtertje nu trouwens?

7. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Mijn dochter is eind deze maand 7 maanden.
    In die bak wilt ze absoluut niet meer, ze draait de hele tijd, ze kan alleen wel zitten maar niet voor een lange tijd

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow dan zou ik haar gewoon overzetten hoor

9. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ja hoor kan prima!

10. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Die van mij zat al met vijf maanden in het zitje van de Mura. Moest wel want ze paste niet meer in de bak. Nu is ze 7,5 maanden en kan al goed zitten, dus ook in de wandelwagen zit ze nu af en toe helemaal rechtop, maar meestal ligt ze in de tweede stand. En als haar luikjes zakken dan leg ik haar gauw plat en gaat ze lekker slapen.

11. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    nou gaat prima hoor ze blijft goed zitten.

Deel Deze Pagina