hoi dames, voor ons kereltje koop ik graag petit-bateau rompertjes (ook al zijn ze belachelijk duur!) omdat die toch echt t beste zitten en het mooiste blijven. hij is weer bijna aan de volgende maat toe. weet iemand een goede webshop waar ze ze met korting verkopen? ben niet zo van t tweedehands voor rompertjes. ben benieuwd naar jullie reacties!
Hoi Miep, Ik vind die rompertjes idd ook erg mooi. In Den Haag heb je een Petit bateau winkel dus daar heb ik ze gehaald maar ze verkopen ze ook bij www.geboortewinkel.nl Succes!
schijnt dat ze over de grens (belgie) stukje goedkoper zijn bij de carrefour. Maar ja dan moet je wel helemaal naar belgie...
belgie is hier niet zo'n probleem, alleen een carrefour ligt verder weg. in maasmechelen ben ik ook wel eens geweest, maar daar hadden ze toen erg weinig voor ons kereltje (bv alleen maar lange mouwen terwijl t erg warm was of roze met allemaal bloemetjes...........) kent iemand een goede webshop waar ze dit met korting verkopen?
Hoi, Bij de Makro hebben ze ook erg veel keus, heb ze zelf ook altijd gehad voor m'n dochtertje en heb nu weer stapels liggen voor de baby, erge fijne rompertjes!
gisteren toevallig bij de makro geweest en daar zijn ze inderdaad niet duur. toevallig waren er ook nog in de aanbieding (stond niet in folder!), dus direct maar wat ingeslagen. hemd-model 2 voor 12 (incl btw), dus dat valt wel weer mee!