hallo iedereen, ik heb ff een vraagje we hebben 2 cavias dat zijn 2 broertjes (niet gecastreerd) en bijna 2 jaar oud. nu heeft een kennis een vrouwtjes cavia alleen in een kooi zitten waar hun niet naar om kijken nu vroeg ze of ik de cavia incl kooi wil hebbenomdat wij wel tijd besteden aan onze cavias en wij wel gek zijn op onze diertjes. maar ik vraag mij dus af of dat wel goed zal gaan als ik het vrouwtje erbij neem natuurlijk wel apart in een andere kooi maar ook wel gewoon in de huiskamer ik weet niet ofdat mijn mannetjes cavias haar ruiken en dan mischien onderling gaan vechten want dat is zeker niet iets wat ik wil want ze hebben het nu erg leuk met elkaar. dus advies is van harte welkom
Dat zal waarschijnlijk wel Goed gaan, maar waarom castreer je de beren niet gewoon? Dan kunnen ze mooi samen
Ik ben wel een cavia kenner, maar dit weet ik dus niet. Ik denk wel dat de kans aanwezig is.... Maar dat is nergens op gebaseerd dus eigenlijk heb je hier niets aan....
Ook dan krijg je vechtpartijen hoor! Dat ze niet vruchtbaar zij wil echt niet zeggen dat ze dan met 2 mannen en 1 vrouw samen willen wonen Ehm terug naar ts: het kan wel er zijn genoeg fokkers die het ook zo doen. Alleen voor het vrouwtje is het wel gezelliger als zij ook een vriendinnetje of gecastreerd vriendje krijgt...