We moeten weer luiers gaan kopen. Nu draagt onze dochter nog new baby maat 2, maar dit begint te klein te worden, ze is ook bijna 6 kilo. Nu twijfel ik of we new baby maat 3 of baby dry maat 3 moeten gaan kopen. Wat is het verschil? En waar zouden jullie voor kiezen?
Ik heb altijd babydry gehad in maat 3, vond die prima. Hoorde laatst wel iemand die juist liever nog de newbaby had. Misschien gewoon eens een pak proberen of je babydry prettig vind? Daar zitten er iets meer van in een pak dus voordeliger
Dit vroeg ik mij ook af. Heb het toentertijd gevraagd bij de drogist. De verkoopster gaf aan dat newbaby met name nog wordt gebruikt in maat 3 als het kind borstvoeding krijgt. Volgens mij geeft babydry ook langer een droog gevoel en kan deze de hele nacht door. Met newbaby was mijn baby vaak nat 's ochtends.
Ik heb geloof ik nog een paar pakken maat 3 new baby gebruikt, maar hij was toen al ouder. Als de spuitluiers voorbij zijn kun je makkelijk de baby dry gaan gebruiken, daarvoor vond ik de new baby echt beter. Ik zou het gewoon proberen, ze kunnen nog een hele tijd in maat 3!
Hier nog hele dunne borstvoedingspoep en ik merk dat bij new baby dat beter wordt opgenomen. Vandaar dat ik new baby het prettigst vind.
Bedankt voor jullie reacties! Onze kleine krijgt flesvoeding, dus dan denk ik dat ik maar baby dry ga kopen, zag een leuke aanbieding bij de Makro.
Ik gebruik de new baby maat 3 voor onze dochter, waarom?? ik weet het eigenlijk niet, ik vind ze zomaar pretiger dan de baby dry, ze lijken wel even beter te zitten bij onze kleine meid.