Hallo, het dekbed van een peuterbed, welke maat heeft dat? Ik zie een geweldig dekbedovertrek set voor 5 euro in de maat 135 x 200 cm. Maar aangezien we nog niet toe zijn aan een groter bed weet ik bij god niet voor wat voor bed deze maat is... groetjes!
Simone slaapt in een peuterbed van IKEA, maar ze heeft een normale maat dekbed. Dat is op dit moment te groot en te dik voor haar dus ik heb een fleecedeken in een gewoon dekbedovertrek gestopt. Ze slaapt er heerlijk onder... Ik zou het dus gewoon kopen als je het mooi vindt.
Volgens mij dezelfde maat als van een ledikant? Maar ik ben ook nog niet aan een groter bed toe, dus weet het niet zeker. 2 m. lijkt me erg lang...
Ik heb laatst ook een 1 persoon overtrek gekocht, en deze op maat gemaakt voor het peuterdekbedje. Hij was zo leuk en maar 7,5 e. Dus het kostte wat extra moeite, maar wel blij mee.
En je kan een 1 persoonsdekbed ovetrek gewoon gebruiken voor een peuterbed. Hij is natuurlijk veel te lang dus als je dat onder matras moet stoppen dan ligt dat niet goed. .dan ligt er een dikke prop onder het matras. Oplossing, gewoon tussen het laatste stukje van de bedbodem en het voeteneind naar beneden trekken. Restant dekbed ligt dan onder het bed en kan je evt aan de onderkant van de lattenbodem klemmen. Dekbed ligt vast en je ziet het restant niet... Beetje moelijk uitleggen maar zo ligt hij hier in het bed.