verplaatsbaar traphekje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joseetje26, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal..

ik woon in een huis met 3 verdiepingen en de baby is regematig op een van de 3 etages...

voor de veiligheid zou ik eigenlijk een stuk of 5 traphekjes moeten hebben boven en beneden aan de trap toch???? nou dat zie ik gewoon echt niet zitten... de voordeur staat ook vaak open...

bestaat er niet een soort systeem waarbij je bijvoorbeeld op alle punten in huis bevestigingen kunt maken en dat je 1 traphekje hebt dat je steeds kunt verplaatsen???? er staat me vaag iets van bij dat ik dat ooit eens ergens heb gezien???

klinkt dit iemand bekend in de oren en waar koop je dat???

groetjes Jose

2. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Hoi,

Ik denk dat je de Gate to go bedoeld. Geen ervaring mee, maar schijnt wel te voldoen aan je eisen.

Succes

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben ook 3 verdiepingen, en maar 1 traphekje. En dat zit op de gang boven, zodat Eva niet naar beneden kan en niet naar zolder kan, dus 2 in 1 zeg maar ;). Boven op zolder barricadeer ik het trapgat als ze mee naar boven is, voor de zekerheid, ze helpt meestal mee. Maar ik laat haar eigenlijk altijd op de gang met het traphekje waar het dus veilig is. Onderaan de trap beneden heb ik geen traphekje, we hebben haar gewoon aangeleerd dat ze niet naar boven mag alleen en dat doet ze ook niet. En anders kan altijd de deur naar de gang nog dicht (als de baby er straks is bv. ;))

En de voordeur die vaak open staat, wilde je daar dan ook een traphekje plaatsen? Kan je dan niet de deur naar de gang dicht doen (als er een deur zit natuurlijk)

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Baby Dan Safety gates

Dit is het hekje dat Inez01 bedoeld. Dit is ook het enigste hekje wat ik zo kan bedenken. Het is een verplaatsbaar klemhek die je tussen 2 muren in klemt. Het is alleen geen deur zeg maar, als je eruit wilt moet je hem altijd helemaal eruit halen en eventueel weer terug plaatsen.

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij hebben wel hekjes zonder boren maar makkelijk verplaatsen doen ze nou ook weer niet...

Ik zou wel gewoon een boel traphekjes halen... wij hebben er 3;bij de trap 2 en 1 bij de keuken. Evt op marktplaats kijken ofzo

Deel Deze Pagina