hallo dames ik heb een kleine meid van 3 maanden en helaas erg last van mijn rug nu zit ik erover na te denken om een draagdoek of zak te kopen hebben jullie tips welke fijn is of dat het helemaal niks is kan natuurlijk ook een zak is vrij prijzig dus vandaar mijn vraag is het wat? en hebben jullie hem lang gebruikt? (Graag ook merk erbij als je tips hebt) Edit moderator: verplaatst naar Babyuitzet. Wil je erop letten waar je een topic plaatst?
Ik heb zelf een hele zwakke onderrug. Maar met een draagdoek lopen gaat bij mij uitstekend. Ik heb wel zo'n lange die je zelf om moet wikkelen. Wel een heel gedoe soms maar verdeeld de druk heel goed.
ik had zelf een draagzak, door m'n reuma had ik heel erg last van mijn rug. dus ik adviseer je ook om geen draagzak te nemen, kreeg er alleen maar meer pijn van.
Wij hebben draagzakken van Baby Björn (active ofzoiets), die met zo een extra rug stuk. Wij vinden ze ideaal in gebruik, maar wij hebben geen last van onze rug. Ik denk dat het in het algemeen niet echt een goed idee is om zelf met een draagzak/doek te gaan lopen. Waarschijnlijk krijg je dan alleen maar meer last van je rug. Je kan hem evt wel bij je man/vriend aan/om doen .
Ik heb ook rugklachten en ik vond een draagdoek echt een kwelling voor mijn rug. Waarom jezelf onnodig extra pijn bezorgen?
Hier had natuurlijk moeten staan "Ik denk dat het in het algemeen niet echt een goed idee is om zelf met een draagzak/doek te gaan lopen, als je al last hebt van je rug" . Was even een stukje van de zin vergeten te typen .
Ik heb de Tricot Slen, geen rugklachten, maar ik vind dat je bij deze doek nauwelijks merkt dat je een kind draagt. Wij hadden 'm bij Prenatal gekocht en mochten 'm thuis uitproberen en terugbrengen als het niets was. Dat zou jij ook kunnen doen, er even een ommetje mee maken van een half uur ofzo, dan weet je snel genoeg of het iets voor je is of niet.
hier bij tijd en wijlen nek- en schouderklachten. Baby bjorn active is wat mij betreft ideaal! Je moet er natuurlijk niet de hele dag mee lopen, maar voor een wandeling ofzo is t perfect!