Moederfiets of een gewone fiets

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boney, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik heb een Batavus Staccato, geen moederfiets omdat ik die dus ook zo lelijk vond. Maar toen ik een half jaar later het zitje monteerde had ik wel even spijt, want ik had wel degelijk moeite met opstappen. En ik ben niet dik. :) De ruimte was gewoon te klein, zeker als ik een (lange) dikke winterjas aanhad. De oplossing was eenvoudig en goedkoop: een ander zadel. Ik heb nu zo'n klein, rond zadel, net zoiets als op omafietsen zit. Het zit prima en ik kan weer veilig op- en afstappen.

2. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik heb pas een nieuwe Gazelle Bloom gekocht en deze fietst echt heerlijk en ziet er (voor een moederfiets) hip uit :D !

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik heb een gewone gazelle damesfiets. Gaat over het algemeen prima, ik heb genoeg ruimte om op te stappen. Alleen als ik zonder kind op de fiets zit en een rugtas op hem met boeken e.d. en dan nog een gewone tas. Dan heb ik soms de neiging om ook nog eens iets in de tas te gaan zoeken tijdens het fietsen en dan is zo'n stoeltje toch niet zo handig.. Ik ben dinsdag van de fiets gevallen bij het verkeerslicht, bleef met mijn tas achter het stoeltje haken.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Naatje, ja belachelijk hè... Is echt niet normaal meer.
    Ik ben er inmiddels wel achter dat een gewone fiets van batavus ook vrij ruim is.
    En ik heb de gazelle bloom (moederfiets) zien staan bij de fietsenwinkel en die ziet er echt heel mooi uit. Maar ik vind hem gewoon te duur.

Deel Deze Pagina