Gaby, ok leuk! Ben benieuwd welke je gaat kiezen.. Zou er persoonlijk geen problemen mee hebben met een fiets die er niet echt normaal uit ziet! Hier op dorp zie ik het wat vaker. Mama's met een mamafiets die de kinderen niet meer op de fiets hebben en dus zonder zitjes. En brede sturen en vrolijke fietsen zijn helemaal in! Leuk mandje voorop .. Ik mag mn fiets morgen ophalen, de sparta amazone limited edition.. Eindelijk. Vond het maar lang duren. Vorige week maandag besteld haha! Noura, ook de amazone . Ik heb 'm nog niet binnen, en ben al gek op mn fiets. haha!
topic niet verder dan 1e pagina gelezen, maar wil toch ff reageren: Een mamafiets is echt super met een kleintje. Maar als je niet weet of die er ooit komt zou ik het zelf niet kopen. Maar het kan natuurlijk best. ik zou een gewone fiets kopen en dan als er dan een kleintje komt: - fiets inruilen voor een mamafiets - een speciaal stuur eropzetten. Een mamastuur ofzo heet dat. Dan heb je toch extra ruimte voor een stoeltje voor. Onze fietsenmaker zei: Als je toch een fiets moet en je wilt meer dan 1 kind dan adviseer ik een mamafiets. Asl het bij 1 blijft kun je ook je fiets makkelijk wat aanpassen en is een mamafiets niet persee nodig. suc6 ermee!
vandaag ga ik er eentje kopen heb er wel zin in.. al zal het wel dubbel worden.. vandaag is mijn 1e iui-d poging mislukt
dit is hem geworden.. hij word vrijdag afgeleverd.. (heb hem niet bij deze site besteld hoor maar hij stond hier in de fietsenwinkel..) Sparta Amazone moederfiets LTD White metallic/Purplered 2010 kopen? Veel moederfietsen op voorraad
Gaby, je hebt de zelfde fiets als mij!!!! Hij is leuk he .. Ik ga straks lekker een groot rondje fietsen met de kleine meid. Hebben gisteren ook een kleine stukje gefietst, geweldig. Ik ga morgen even mn fietstassen bestellen voor erbij, is wel handig. Heb nu alleen een mandje voorop. Dat meen je niet meis , wat erg. Dikke knuffel!
eerised: ja mooie fiets he. grappig dat we dezelfde hebben ja baal ook echt dat de poging mislukt is.. maar we gaan gewoon maar door.. net alweer de nieuwe ovuatie testen besteld voor de volgende poging..
Heb vanmiddag lekker 16km gefietst, was zo leuk met de kleine! Jij ook veel fietsplezier ermee, en hopelijk volgend jaar met een kleintje. Ik duim voor je meis.. Miss een brutale vraag, maar hoe lang zijn jullie aan 'bezig' voor een kindje?
wij zijn 1 mei 2008 gestopt met de pil.. en hebben inmidels 2 icsi behandelingen gehad.. en daarbij zijn ze erachter gekomen dat de kwaliteit gewoon te slecht is zelfs voor icsi.. en nu zijn we in dusseldorf onder behandeling en hebben nu net dan de 1e iui donor behandeling gehad.. maar die is dus mislukt.. ik heb ook een site waar ik alles op bij houd.. www.babyschuurmans.babysite.nl lekker hoor zo fietsen met de kleine.. kan niet wachten. vrijdag krijg ik hem.. haha..heb er zin in.. als het goed is is vrijdag ook de fiets van mijn man klaar.. die heeft al 7 jaar niet meer gefiets. en ik een jaar of 3 niet meer.. haha.. ben benieuwd
Heb niet alle reacties gelezen, maar sinds een maandje ben ik ook in het bezit van de sparta amazone limited edition, de oranje/witte en ik vind hem helemaal geweldig! Hij fietst echt heerlijk! Was een hele investering, maar dubbel en dwars waard! Vraagje aan andere sparta amazone gebruikers: ik heb het sparta shopperpakket erbij gekocht, maar heb wat problemen met het mandje. De fietsenwinkel heeft de verkeerde bouten gekregen en krijgt het mandje er nog niet op gemonteerd. De standaard van het mandje zit nu wel op de fiets, maar zonder bouten en dus zonder mandje. Ik vind het zo vreemd dat sparta verkeerde bouten erbij zou leveren, ik bedoel, het is toch hun eigen mandje voor hun eigen fiets? Maar nu zag ik op die standaard het merk basil staan. Dit vind ik nog vreemder, er moet toch gewoon sparta op staan? Zou iemand met het sparta shopperpakket voor mij willen kijken wat er op haar standaard van het mandje staat voor merk? Want ik betaal natuurlijk niet zoveel geld om vervolgens een universeel mandje erop te krijgen. Dus, als iemand mij dit wilt laten weten heel graag! Verder weer ontopic: ik ben superblij met mijn mama-fiets!
Mama81, je bedoelt de sparta amazone dynamic? Die is ook heel leuk hoor!! Ik heb de limited edition en kan je helaas niet helpen, want het shopperpakket kan alleen op de trendy en de dynamic!
Jeetje meid, wat heftig! Ik heb er weinig verstand van hoor.. En weet niet hoe ik dit moet zeggen! Maar het is dus niet van je man/vriend wat gebruikt word? Ik zal voor je duimen hoor.. Heel veel succes en sterkte! Zal zo ff op je site kijken. Fietsen verleer je niet hoor , haha.
En hoe bevalt de fiets? Hij is super he.. Ik heb er echt al veel opgefietst, I love the bike haha! En heb mn tassen binnen gekregen en ze staan zo leuk. Hij is nu echt compleet met mandje, tassen en zitje. Achterzitje heb ik nog niet gemonteerd.. Krijg zoveel opmerkingen over mn fiets..
ja heb hem hoor.. en hij fiets lekker en over je vraag van donor.. het is idd niet van mijn man dus wat we gebruiken maar donorzaad...
Mooie fiets heb je gekocht! Ik heb vorig jaar mijn fiets gekocht bij Jacobs in Cuijk, zag dat je toevallig ook in Cuijk woont. Heb jij je trouwfoto's bij dippie doe laten maken? Afgelopen jaar ben ik daar wel een keer geweest toen ze trouwfoto's aan het maken waren dus wie weet was jij dat wel .