Wij zijn uitgekozen om mee te doen aan babyboom. Eind augustus beginnen de eerste opnames de opnamedag dat wij (100 stellen)allemaal mogen testen is juist mijn NOD dag/periode hopelijk heb ik dan na lange tijd eens een posi test Ik was benieuwd of er nog meer meiden van het forum mee gaan doen aan babyboom?
Oh wat spannend. Vind je het niet vervelend dat mensen in je Prive mee kijken? En als de test negatief is, gaan ze jullie dan ook verder volgen? Spannend hoor!!!
Leuk zeg! Wij doen niet mee, maar ik ga wel zeker weer kijken! Ik vraag me ook af of ze jullie blijven volgens als de test nega is, denk 't wel hè? Maar we hopen natuurlijk gewoon op een positieve test!
volgens mij blijven ze je gewoon volgen was in de 1ste seizoen ook. @mamavanmarit: nee ik vind het niet zo heel erg dat wij dan gevolgd gaan worden zoveel prive geef je toch niet weer. Ze gaan meer mee naar controles enz... Vind dit trouwens ook leuk voor later dat je terug kunt kijken hoe en wat tijdens mijn zwangerschap (tenminste dan hoop ik zwanger te zijn van de 2e na 3 vmk)
Spannend! Ik ga t zeker weer volgen! En ik duim natuurlijk voor die knaltest tijdens de 1e opname, dat zou super zijn!
leuk zeg! Ik zou het zelf niet doen, maar heb echt genoten van het vorige seizoen! hopelijk ga je met een knaltest weg bij de eerste opnames!!!
Heey wat leuk zeg! Ik heb het de vorige keren helemaal gevolgd! Vond het echt een leuk programma! Ik hoop dat het snel raar is bij jullie!
oh wat leuk! Ik zou nooit meedoen aan zoiets haha maar vind het superleuk om te kijken. ga zeker weer kijken
ik ken het niet maar gaan dan 100 stellen tegelijk testen? wat bijzinder, maar ze zijn toch niet allemaal op dezelfde dag overtijd? (of zeg ik nou iets doms) wat bijzonder dat je meedoet. Ik hoop dat je een positieve test in handen gaat krijgen!
De afleveringen beginnen pas in april 2011...helaas nog heel even geduld! Ellen, iedereen 'moet' gewoon testen...ook al heb je pas je eisprong gehad of ben je net ongesteld geweest... Ts: bij het andere gedeelte van dit forum(televisie, nieuws oid...) is er ook een topic geopend met dit onderwerp. En daar heb ik van meer meiden gelezen dat ze zich op hebben gegeven! Misschien moet je daar even kijken! Liefs Loesie
Ow gaaf gaat dat weer beginnen? Ow kzie pas in April pas.. Leuk dat jullie mee gaan doen en hopelijk natuurlijk dan een knaltest. Ik vond dat zooo gaaf!! Babyboom Gemist Voor degene die niet het programma kennen het is de moeite waard om het terug te kijken! Het is zoo geweldig!! Vooral dat testen!!
@loesie: dankjewel voor de reactie. Wist niet dat daar ook een topic van was heb al gereageerd daar De opnamens beginnen nu al maar word pas vanaf april 2011 uitgezonden!
oke maar dan nog een vraagje dan hebben ze toch heel weinig positieve testen? Ik ben nu wel benieuwd er naar. ga seizoen 1 wel even kijken, dan sanp ik het programma ook denk ik wat meer haha