Moederfiets of gewone fiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Moederfiets of gewone fiets?

1. Moederfiets

2. Gewone fiets

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik heb niet een merk moederfiets maar een b-merk
    die was zeker de helft van de prijs en net zo goed naar mijn idee en ook niet zo zwaar als de sparta amazone die heb ik bij de buuf geprobeerd en die kreeg ik amper van de plek
    en zonder zitjes ziet ie er nog normaal uit hoor dus als straks de zitjes eraf zijn (wat nog wel een tijd duurt) dan heb ik nog een mooie fiets (of hij is dan zo oud dat ik een nieuwe moet haha)

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ik heb de sparta amazone trendy, dure fiets maar super fijn.
    Erg stabiel en je zet je kindje in het zitje en je hebt je handen vrij om de boodschappen en de buggy weer veilig te plaatsen.
    echte aanrader.

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    zat ook even te lezen maar als ik het goed begrijp heeft deze mamafiets:
    fijner zadel
    betere standaard
    beugel voor buggy
    ruimte om op te stappen

heeft ie ook fietstassen ofzo?

4. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik heb hier in augustus naar gekeken.
    ik ging naar de winkel voor een moederfiets
    maar heb een gewone fiets gekocht wel met wat meer ruimte tussen het zadel en het stuur.
    ik wilde niet zo'n giga stuur hebben als ik niemand meer voorop heb.
    en aangezien ik langer met een nieuwe fiets wil doen dan evt 2 kinderen
    ben ik voor een gewone fiets gegaan.

succes met kiezen.

groetjes susanne

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    met de oudste 2 heb ik altijd met een oma fiets gereden en dat ging ook wel goed, je moet er wel handigheid in hebben om de kids erop te zetten, zonder dat de fiets gaat steigeren, en dan nog een buggy eraan.

nu bij de 3de heb ik een sparta trendy gekocht. mischien veel geld, en het stuur is zonder zitje niet echt stoer. maar zolang ik met mijn kleine vent moet fietsen is dit een superkeus. en als ik zonder kind fiets, pak ik mijn andere fiets. en wanneer die niet meer nodig is, dan gaat die weer in de verkoop.

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb net sinds vorig jaar een nieuwe Gazelle Chamonix...Deze bevalt mij uitstekend, maar goed moet natuurlij nog zien hoe het straks gaat met Marit voorop de fiets

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik heb net als Kalush een gewone fiets gekocht vorig jaar. Was ook op aanraden van de fietsenmaker zelf.
    En ik ik straks met Marije ga fietsen, laat ik er een speciaal standard op zetten en stuur. (Speciaal stuur kost maar 20 incl montage) Als Marije en volgend kindje dan niet meer voorop kunnen dan kan ik weer het gewonw stuur erop laten zetten ipv die extra brede mama stuur.

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb gekozen voor moederfiets, omdat ik die volgende zomer met mijn verjaardag wil kopen. Siem is dan 10 maanden en dan gaan we lekker veel fietsen in de zomervakantie! Ik ben docent, dus kan 7 weken fietsen, tenminste, als de zomer beter wordt dan dit jaar...

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik wilde eigenlijk een gewone maar ben toch gezwicht voor een moederfiets, maar dan een goedkopere versie. HEERLIJK.

10. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Heb een moederfiets besteld maar dan wel eentje die er niet specifiek zo uitziet... plaatje in album

Deel Deze Pagina