Moederfiets on line aanschaffen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuw, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

    sneeuw Fanatiek lid

    29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik twijfel heel erg of ik een tweedehands of nieuwe moederfiets ga aanschaffen. Hebben jullie een goed adres waar jullie de fiets online voor een goede prijs hebben gekocht? Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een totaalprijs incl. 2 zitjes, mandje en scherm. Ben zo bang dat dit richting de 1000 euro gaat lopen..................

    En als je 1.75 bent welke framemaat hebben jullie dan?

    En hoeveel inch zijn jullie wielen en bevalt dat?

    Tot nu toe ga ik voor de Sparta Amazone, hoe bevalt die?

    Groetjes
     
  2. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

    Heb helaas geen ervaring met 2dehands fietsen of nieuwe fietsen online.
    Wel weet ik dat de meeste fietsenmaker/winkel ook wel
    2dehands fietsen verkopen.
    Dan zie je meteen wat je koopt en je kan een proefrit maken.
    Succes met zoeken.

    Groetjes Jetje
     
  3. Luvv

    Luvv Fanatiek lid

    27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik heb proef gereden in de fietsenwinkel en de fiets online gekocht. Scheelde me teveel. (200 euro). Ik heb de batavus mambo deluxe in framemaat 48 en ben 1.68). Ik denk dat je met 1.75 framemaat 53 moet hebben, maar hier heb je wel berekeningen voor op internet.
     
  4. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb 'm online gekocht. Is perfect gegaan.

    Ik wilde niet teveel uitgeven en dan red je het niet in een fietsenwinkel.

    Ik heb overigens een Cortina Roots. Ben erg tevreden.
     
  5. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik ben eerst in een fietsenwinkel gaan kijken en een stukje gereden op verschillende fietsen en gekeken welke framemaat ik nodig had. Daarna online gekocht op: fietsenwinkel.nl echt superservice.
     
  6. Puppy78

    Puppy78 Fanatiek lid

    16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    ik had eerst een Sparta Amazone dynamic, via internet besteld. Dat vond ik persoonlijk een loeizwaar onding. Daarna heb ik een Gazelle Bloom besteld, weer via internet, en die bevalt wel heel goed want die is een stuk lichter dan de Sparta. Ik heb mijn gazelle via www.internet-bikes.com besteld. Dat scheelde €600 met de adviesprijs in de winkel (en nee, dit is geen typefoutje ;)).
     
  7. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb mijn fiets dan wel niet online gekocht, maar tweedehands. Heb er 500 euro voor betaald, compleet met 2 zitjes, windscherm, buggydrager. Maar ik zou wel even proefrijden bij de lokale dealer, dan weet je in ieder geval welk type fiets geschikt is voor jou. En als je er dan 1 online vindt voor een leuke prijs, dan is dat mooi meegenomen.
     
  8. sneeuw

    sneeuw Fanatiek lid

    29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook voor de Batavus dus ben heel benieuwd waar jij je fiets nu vandaan hebt gehaald.......laat je het nog even weten?
     
  9. misslizzy

    misslizzy Bekend lid

    12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    hai ik heb de batavus mambo deluxe scheelde online (fietswinkel.nl)200,- met die in de fietsenwinkel. Ik heb proefrit gemaakt in de fietsenwinkel en daar goed gekeken welke framemaat etc ik moest hebben. Ik vind dat een moederfiets wel een tikkeltje zwaarder is maar het is wel heel degelijk en parktisch met zo'n kleine. Suc6
     
  10. sneeuw

    sneeuw Fanatiek lid

    29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar hebben jullie in de echte fietswinkel dan wel gevraagd naar korting? Want de prijs die normaal op de fiets staat, daar gaat ie echt nier voor weg, want dan kan er opeens een heleboel.
     

Deel Deze Pagina