beetje verhoging

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Herkent iemand dit. Jasmijnheeft normaal gesproken een temp van 37.1 ongeveer. Gisteravond en vandaag washaar temp 37.8. Ze heeft ook 1 rood wangetje. Maak me niet echt zorgen, maar ben wel benieuwd of iemand dit bij zijn kleine spruit herkent. Ik ben zelf eergisteren flink ziek geweest (buikgriep) zou zij hiervan ook ziek kunnen worden?
    Ik hoor het wel.

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    dat heeft mijn meisje ook wel eens gehad, de volgende dag was het over! het kan ook zijn dat ze tandje krijgt!

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ok, nou ja ik maak me ook wel een beetje zorgen hoor, maar ze is nog zo vrolijk en ze drinkt goed, dus was ook benieuwd wat het kon zijn. Ze is op dit moment gezellig aan het kletsen in haar bedje, dus dat zit allemaal nog wel goed. Bedankt!

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bij mijn dochtertje gebeurde het regelmatig. Dat ze goed blijven drinken en helder reageren is het belangrijkste. Ben wel eens naar de ha geweest om het na te vragen. Verder altijd even in de gaten houden of ze geen vlekjes etc krijgen. Verhoging komt gewoon regelmatig voor en is meestal niets. Als je het niet vertrouwt dan altijd even de ha bellen.

groetjes Erica

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dank je. Jasmijn is gewoon helder en niets aan de hand in gedrag. Wel heeft ze vandaag al 3 poepluiers gehad en zijn de billetjes een beetje rood. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit al tandjes kunnen zijn. Maar ja we wachten af en hou het in de gaten.

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Nou, je kleine krijgt echt wel tandjes hoor. Let maar op mijn woorden.

Deze "symptomen" heeft Noa ook als er een tand doorkomt.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Da's ook wat. Is dat nite een beetje vroeg? Jasmijn is nu ook een beetje hangerig en sloom, past dit ook hierbij?

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    37.1 is geen verhoging....36.7 tm de 37.5 is een ptima temp!

alles tussen de 37.5 en 38 is verhogeing en alles boven de 38 is koorts...

beterschap voor je hummeltje

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ze had vanmiddag dus 37.8, normaal heeft ze idd een temp van rond de 37.1. Heb net nog even de temp opgenomen en nu heeft ze weer een temp van 37.4, dus hij is gezakt. Ben ik blij om. Alleen is ze nu weer enrom van slag en ligt ze hard in haar bedje te huilen. Heb haar er al een paar keer uitgehaald, maar niets werkt.
    Wat me al opviel de laatste paar dagen was dat ze zo enorm kwijlde. Nu bijt ze ook steeds op haar knuistjes. Maar ik zie niets in haar mondje wat kan wijzen op het doorbreken van een tandje.

Deel Deze Pagina