moederfiets praxis, ervaring?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door winniethepoeh, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief

    Heeft iemand hier de moederfiets van de praxis? Zag ze vanmiddag in de winkel staan. Hele mooie paarse:cool:.
    Maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de kwaliteit van deze fiets.

    Ik zal hem niet superveel gebruiken. Denk alleen volgend jaar lente/zomer. Jaar daarop kan ze waarschijlijk wel in een achteropstoeltje op mijn batavus fiets.

    Dus iemand ervarign met deze fiets?
     
  2. Brigitte1985

    Brigitte1985 Fanatiek lid

    29 nov 2009
    1.000
    202
    63
    ik lees mee! ik zag er pas 1 in de folder. Mag ik vragen voor hoeveel jij deze gezien hebt?
     
  3. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief

    ik geloof 330,- (kan er 10 euro naast zitten)

    maar ze hebben vaak 15% kortingsacties.. en dan komt ie op 280,00.
     
  4. Mamma van Finn

    Mamma van Finn Actief lid

    23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik het nadeel vind van fietsen bij de bouwmarkt (gamma heeft ook vaak goede aanbiedingen) is dat het bouwpakketten zijn die naar mijn mening er nogal onstabiel en gammel uitzien wanneer ze eenmaal in elkaar zitten. Zeker omdat er op een moederfiets 1 of 2 kinderen op mee moeten kunnen lijkt het me verstandig om 'm eerst even te bekijken in de winkel.
     
  5. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief


    ze stonden allemaal in elkaar (in groningen). Had helaas geen tijd om even goed te kijken. Man was al naar buiten gelopen met een volle kar en ik had de sleutel.
    Maar ik be vooral benieuwd hoe die nu in gebruik is
     
  6. Mamajuf

    Mamajuf Fanatiek lid

    22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik lees ook mee. Ben benieuwd !!
     
  7. Theepot

    Theepot Fanatiek lid

    21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb een moederfiets van praxis en ben er heel tevreden over! Heb al heel wat kilometertjes gemaakt intussen.
    Ik heb er een bobike kinderzitje voorop op zitten en wanneer dochter erin zit staat de fiets nog steeds heel stabiel.

    En ik kreeg hem helemaal niet als bouwpakket... Heb hem zo gekocht in de winkel, ze hebben hem gelijk rijklaar gemaakt voor me en ik ben erop naar huis gefietst.
     
  8. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bouwmarkt-fietsen weet ik niet, maar ik heb in het verleden een keer een fiets bij de Aldi gekocht, en dat was de fijnste die ik ooit gehad heb. Had die Praxis-fiets ook al gezien, maar was niet zo mijn kleur. Hoe oud is je kindje trouwens ongeveer als íe meekan op de fiets, want ik denk dat ik daar voorlopig nog niet aanhoef...
     
  9. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief

    6-9 maanden is wanneer ze goed gaan zitten, dus dan mag het kindje voorop.

    ben volgende maand jarig en wil mijn verjaardagsgeld bijeen doen om 1 te kopen.
     
  10. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief

    @ theepot, thanx, denk dat ik idd maar eens goed ga kijken van de week
     
  11. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is een errug mooie timing; mijn verjaardag valt mooi in die periode! En dan wordt het lekker weer!:)
     
  12. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief


    ik kan me er ook al heel erg op verheugen om volgend jaar met haar te gaan fietsen.:D
    Ik wil hem dit jaar alleen wel al kopen, omdat ik wel eens op een neefje en nichtje pas en die zijn nu 9 maand en de ander 3 jaar. Dus dan kunnen we ff met een rondje fietsen deze zomer. Kan papa lekker met de kleine meid optrekken en gaat tantie met de andere kids ff naar hertjes fietsen. Gaat net ff wat sneller dan lopen:D
     

Deel Deze Pagina