Hey, kennen jullie het merk union voor fietsen? Zijn dit degelijke fietsen? Ben aan het overwegen om deze te kopen omdat ik persoonlijk de modellen van sparta en gazelle dit jaar niet echt mooi vind van de moederfietsen. alvast bedankt
Union is van de halfords toch? Die staan niet zo goed bekend. Ik heb er een van montego en vind hem super!
Heb niet zo'n goede ervaring met Union fietsen, in 1 jaar tijd 2 fietsen gesneuveld. De bevestiging van de spatborden roesten snel door waardoor je fiets lekker gaat rammelen..
oh bedankt voor jullie reacties, zal maar op zoek gaan naar een ander merk dan want zoals gezegd vond ik sparta of gazelle niet zo mooi.
Wij krijgen ook een Montega met onze verjaardag (vriend en ik samen 1) Nog geen ervaring mee want we moeten hem nog uitproberen. We weten wel dat de Montega niet zo'n hele zware fiets is.
Ik heb een Rivel moederfiets,dat merk is overgenomen door Union geloof ik. Bevalt echt prima, net zo goed als de Batavus die ik daarvoor had. Ik heb hem nu 3 jaar en hij wordt regelmatig gebruikt. Ik heb deze uitvoering (is gewoon een willekeurige advertentie van MP) Marktplaats.nl > River Balance moederfiets - Fietsen en Brommers - Fietsen | Dames | Moederfietsen
@mamavanDdjim: Toevallig was ik zaterdag bij een fietsenwinkel en die zei dat Union sinds een tijdje geen A-merk meer is, ze zijn namelijk een paar jaar geleden failliet geweest en sinds dien is het een B-merk geworden Ik ben dus ook op zoek naar een fiets en had ook de unionfiets zien staan bij halfords.Aangezien ze niet mee willen werken aan mn fietsenplan ben ik op zoek gegaan naar een andere en heb nu gekozen voor een Batavus Mambo deluxe...ik vind hem mooi!Maarja, smaken verschillen
Batavus heeft een mooie op het moment. Volgens mij is dat de mambo. Het enige nadeel vind ik dat het stuur kleiner is. Dus niet het mooie grote mama stuur. Maar het moet wel werken.. Ik heb er geen ervaring mee hoor! Allround fietsen van Batavus: heren fietsen en dames fietsen // Collectie > Fietsen collectie > Allround fietsen Ik ben ook aan het zoeken. Ik kwam dit tegen: Hoe is getest? | Fietsersbond