Vakantie met rotweer en 2 bloedvervelende kinderen

Discussion in 'Mama en gezin' started by Vlinder84, Apr 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

AAAAAAHHHH!!! :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Ik word helemaal gek van onze zoons, wat kunnen ze toch vervelend zijn. Ze maken de hele dag ruzie, gooien de hele boel overhoop, vooral de jongste is een kleine rat die alleen maar rottigheid uithaalt :$

Ik weet nog goed toen ze net geboren waren en ik hen in mijn armen hield. Ik vroeg me af hoe ik ooit boos zou kunnen worden op een kind dat zo perfect, zo mooi, zo fantastisch geweldig was. Was ja. Fastforward een paar jaar later en ik ben in staat mijn biezen te pakken en helemaal alleen in een hutje op de hei te gaan zitten. Dikke doei vuile was! Dikke doei troep! Dikke doei kinderen! Ik doe het niet echt natuurlijk, zoveel verantwoordelijkheidsgevoel (en liefde toch ook ;)) heb ik nog wel. Maar nondejuuu! Snertvakantie, snertweer, snertkinderen. Broehoehoe ik wil ook vakantie, echte vakantie. Wie jankt met me mee? :D

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Adem in adem uit:) even wat leuke gekke activiteiten bedenken om uit de negativiteit te komen? Zometeen eens onder de tafel gaan eten ofzo! En gewoon laarzen aan en naar buiten! Lekker energie kwijt en daarna voor een leuke film tot rust komen.

3. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Jaaaa ik jank mee!

Zit door dat klote weer al 3 dagen binnen, vandaag dan eindelijk naar buiten geweest dat scheelt weer wat... Maar zool dwars, alles 100x herhalen
    PFFFFFFFFFFFF

4. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,823
    113
    Oh ja... Dat soort dagen ken ik. Ieks. Adem in, adem uit. Op naar de binnenspeeltuin zou ik zeggen.

5. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Met regen kan je toch ook naar buiten? Regenlaarzen en regenkleding aan en lekker door de plassen stampen!

6. Vlinder84

Ja morgen gaan we maar ballorig! Wilde vandaag ook gaan maar we hebben geen auto en had geen zin in een hagelbui op mn kop ;) ben in elk geval niet de enige die baalt van de vakantie. Ik heb ze 100x liever op school :D

7. Vlinder84

Ja kan en wij zijn de meeste tijd buiten. Maar ik ga niet in de hagel buiten zitten, jij wel? Sorry ik wil niet sarcastisch dosn maar ik hoop dat je een beetje kunt begrijpen dat ik liever een droge vakantie had gehad?

8. Vlinder84

Mijn kinderen raken geen energie kwijt ;) ik ben hele dagen met ze op pad en dan nog staan ze te stuiteren. Autisme met adhd, dat is niet te stoppen. En ik doe de hele dag leuke dingen met ze, maar dat weerhoud ze er niet van om heel irritant te zijn...

9. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Het was maar een suggestie hoor ;)

10. Vlinder84

Ja is prima, maar ik voelde me een beetje toegesproken als een klein kind. Alsof ik niet kan bedenken dat er genoeg andere activiteiten zijn of dat je naar buiten kunt ook als het regent. Ik heb een baaldagje en vind het fijn te weten dat ik niet de enige ben :) maar ik had dit beter bij een ander draadje kunnen zetten. Twee kinderen met autisme en ernstige gedragsproblemen, de druk die dat op de ouders legt, zijn lastig te begrijpen als je zelf gezonde kinderen hebt (ga ik misschien onterecht vanuit hoor, maar je kwam over alsof het allemaal zo lastig niet is om te bedenken en het super gezellig is om dingen met je kinderen te ondernemen, snap je?). Gelukkig komt mijn man over een half uur thuis :) morgen zie ik het vast wat zonniger in!

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Oh pfff, die context kende ik niet (nu je het zegt wist ik het ook wel) Dat lijkt me ook heeel vermoeiend. Misschien nog wat meer met vriendinnen afspreken ofzo? Zodat je de dagen niet helemaal zelf hoeft te overbruggen? Ik vind een dag met mijn zoontje soms ook al zwaar vermoeiend hoor, terwijl hij geen gedragsproblemen heeft. Gewoon even klagen lucht soms ook al op he!

12. Vlinder84

Haha ik zat me achteraf te bedenken dat ik het bij de openingspost moest zetten, maar aan de ene kant wil ik niet de nadruk leggen op die stoornis en gewoon een gewone moeder zijn, die net als alle gewone moeders van gewone kinderen gewoon eens het moederschap flink zat is :p Dan is het net of we een heel normaal gezin zijn met een jan steen huishouden :D Maar ik heb het nog beter op kunen lossen! Mijn vader is morgen vrij en mist zijn kleinzoons, dus hij komt ze vanavond halen en dan blijven ze bij mijn ouders tot zondag. In een klap ben ik zelf aan het stuiteren van blijdschap :D al voel ik me ook wel schuldig naar de jongens en mijn ouders toe. Ik weet dat ze het er ontzettend naar hun zin hebben, dus dat is echt iets dat ik moet loslaten. Maar mijn ouders werken beiden fulltime, zijn ook de jongsten niet meer met wat gekwakkel met hun gezondheid, dus vind het heel wat om ze dan meteen 3 dagen bij mijn ouders te brengen. En toch ga ik dat straks proberen los te laten en genieten van 3 dagen rust :)

13. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik ben het ook al zat hoor! Niet vreemds aan... Jammer dat het weer zo enorm tegen zit.

Hier ook al flink wat woede aanvallen van de jongste moeten incasseren.
    Nog een weekje en ze mogen gelukkig weer naar school :D

14. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    Herkenbaar (en dan heb ik er maar 1) ;)

Maar die van mij vind vakantie sowieso niet leuk, toen we vertelde dat hij 2 weken vakantie had, dacht hij 2 dagen, toen we hem uitlegde dat 2 weken zo'n 14 nachtjes slapen was zei hij zooo lang?! :(
    Hij gaat zo graag naar school en nu met dit slechte weer wordt het er niet beter op

15. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,823
    113
    Ohhhh wat heerlijk! En niet schuldig voelen hoor. Waarom zou je. De jongens hebben het vast heel leuk bij opa en oma en zij missen ze. Dussss.....heerlijk van genieten en zonder schroom gebruik van maken hoor!

16. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Heerlijk toch, geniet ervan!!
    Hier zijn ze ook zo druk en af en toe behoorlijk dwars uit verveling..... hoewel we toch genoeg doen....
    Stiekem een beetje jaloers hoor op je!

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Oh fijn! Gewoon lekker van genieten! Ik doe ook veel beroep op de opa's en oma's nu ik extreem misselijk ben van mijn zwangerschap. Herken dat schuldgevoel wel maar je bent familie om elkaar te helpen op moeilijke momenten toch!

18. Vlinder84

:D de jongste wordt de week na de vakantie 4 jaar, dus dan gaat hij ook eindelijk naar school! :D

19. Vlinder84

Oh zie nu pas de andere berichten, fijn die herkenning :) mijn zusje belde net en heeft me 3 dagen netflix bevolen :cool: ik wilde natuurlijk meteen gaan poetsen en werken, maar ik ga toch vooral bijtanken!

20. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,161
    35,826
    113
    Zo herkenbaar, werd gisteren al gek en moest vandaag gelukkig werken haha. We wilden eigenlijk thuis blijven deze vakantie, maar nog een week thuis en ik ben gek dus hebben we net voor 65 euro 2 nachten in volendam (wat ik daar moet zoeken geen idee) geboekt met zijn allen. Alles beter dan thuis zitten en we zien wel hoe het bevalt.

Share This Page