Tijgeren??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moniqueheezen, 9 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik vraag me af wat tijgeren nou precies inhoud??? Mijn zoontje is nu bijna 5 maanden oud en draait van rug naar buik en drukt dan zijn bips omhoog en maait met zijn handen zodat hij een kwartslag kan draaien op zijn kleed en met een minuut of 10 heeft hij een heel rondje gedraait haha is dit nu tijgeren dan??

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nee tijgeren is meer dat hij zich met zijn armen voortbeweegt terwijl die zn buikje op de grond laat...

Maar het is wel een begin :D leuk he?

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tijgeren is het zichzelf voortverplaatsen terwijl je kindje nog op de buik ligt. Dus met behulp van voornamelijk de armpjes (elleboogjes gebogen) en de teentjes zich vooruitduwen op de buik door de kamer. Eigenlijk wat ze in het leger doen zeg maar ;)

Op youtube vind je op tijgeren best wat fimpjes YouTube - Mark kan tijgeren

4. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Mijn dochter is nu 10 maanden maar tijgert nog helemaal niet. Misschien slaat ze het over.
    Ze vind het al vreselijk om op haar buik te liggen.
    Als ik haar op haar buik leg gaat ze hard gillen en draait zich meteen om!

5. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat gaat bij ons wat worden, wij hebben vloerbedekking, of ze dan ook zo goed vooruit kunnen komen met tijgeren? Geen idee......

6. firegirl

firegirl Niet meer actief

Emma tijgerde (en kruipt nu) net zo makkelijk op een gladde vloer als op vloerbedekking. Ach, het is ook maar net wat ze gewend zijn hoor!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee dat is nog geen tijgeren ;)
    Sterre lijkt nu ook aanstalten te gaan maken, ben benieuwd wanneer ze door de kamer gaat!
    Ze ligt alleen niet meer graag op haar buik nu ze kan zitten, dus misschien gaat ze wel kontjeschuiven :D

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik denk dat het zelfs met vloerbedekking nog makkelijker gaat! Soraya kan het alleen op het kleed, op het laminaat komt ze geen centimeter vooruit :)

Deel Deze Pagina