Geen idee of er ergens al zo'n topis is, daarom open ik hem maar gewoon. Tijdens de pretecho met 31 weken zagen we al dat ons kleine ventje qua neusje en lippen heel erg op zijn vader leek. Raar, maar waar. Manlief die vond het wel grappig, maar zag het zelf niet heel erg. Zelfs zijn ouders en mijn ouder zagen het. Manlief zij dan ook: Wacht nou maar tot het eruit is, dan kunnen we het goed beoordelen. Afijn de kleine vent is inmiddels al 4 maanden oud, en het is een kopie van zijn vader. Op wie lijkt jullie kindje het meeste? Dit zijn ze. De rechterbaby is mijn man met 8 weken oud en de linker is ons zoontje Dinand, ook 8 weken oud. Zoek de verschillen.
hahahaah die lijken idd heeel erg veel op elkaar. maddox lijkt ook erg veel op zijn vader. belachelijk zeg!!! ik loop je 9 maanden rond te sjouwen en hij heeft totaal niks van mij. iedereen die hem ziet kijkt eerst naar mij dan naar mn vriend en dan goh echt het koppie van je papa he! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
babyfoto's van mijn man zijn er niet helaas. Maar mijn man wordt suuuuper vaak aangesproken door mensen die zeggen dat ze nog nooit een kind hebben gezien dat zo op de vader lijkt
Jeeeee, wat een leuke gelijkenis! Tis dat ik nog geen foto's van mezelf heb ingescand, maar ik zou deze collage ook met mijn dochter en mijzelf zo kunnen maken. En mijn zoon lijkt juist sprekend op mijn man, dus da's ook wel grappig.
wauw echt als 2 druppels water zeg! Liam lijkt totaal niet op mij of zijn vader echt een mengel moes. alleen de kleur ogen heeft hij van mij en de soort ogen van zijn vader en dat was het liefz
Als mensen manolito zien zeggen ze ook gelijk dat hij op papa lijkt, maar het is geen 2 druppels water, hij heeft van ons allebei wat en hij heeft wel echt de blik in zijn ogen van papa. En Lorenza lijkt erg op manolito en is dus ook een mixje van ons tweeen alleen lijkt zij op de een of ander manier weer ietsje meer op mij.
Mijn dochter is echt een mini versie van mij. Mn moeder paste van de week op en kwam een oude bekende tegen die meteen zij, oo dat moet er 1 van Pila zijn, wat lijkt die op haar!!! Ook heeft mn vader een babyfoto van mij opgezocht en al hoewel mijn koppie iets boller is, lijkt ze verder sprekend op mij
HIer heel verschillend hoor: Aldin lijkt sprekend op papa, alleen heeft ie blauwe ogen en blond haar van mijn schoonvader. Mijn man lijkt dan weer sprekend op zijn vader, alleen heeft mijn man dan donker haar en ogen. Dus Aldin is een mengeling van papa en opa. Diyana lijkt een beetje op de hele familie, ze heeft van iedereen wel wat. Ze heeft mijn ogen, maar lijkt ook veel op mijn schoonmoeder. Melisa heeft mijn haar, en voor de rest lijkt ze sprekend op mijn zusje (haar tante) toen deze een baby was. Grappig he?
Vind het altijd erg leuk om te zien hoe kindjes op hun ouders lijken. Dinand lijkt echt totaal niet op mij, heeft alleen echt mijn tenen hihi. Ik was een heel fijn poppetje. Zal eens kijken of ik een foto van mezelf kan vinden toen ik baby was. Gevonden
Hier 2 klonen van papa hoor! Gelukkig maar, dan is er ook niks verwisseld (of ze moeten mij ei hebben geruild...hmmm)
hier is mijn dochter een kopie van mij en mijn zoon lijkt sprekend op zijn vader alleen de haarkleur van zijn oom.
Mijn zoontje lijkt erg op mij, mijn dochter op dr vader. En daar ben ik wel blij om, ze heeft zijn volle lippen ipv mijn smalle.
Eva lijkt sprekend op mij, vooral de babyfoto's, maar nu lijkt ze nog steeds wel veel op mij. Lisa lijkt meer op papa, maar dat komt vooral door het donkerbruine haar en de donkerbruine ogen. Verder lijkt ze een beetje oosters, terwijl wij toch echt 2 Nederlanders zijn. Hieronder een foto van mij en Eva:
Hier lijkt Tess op geen van beide, maar is ze een kopie van haar opa (mijn vader) En daar is hij zoooooo trots op
Mijn beide kinderen lijken in hun gezicht op mij. Verders zijn het voor al de vader kenmerken haha. En vind ook eerlijk gezegt broer en zus lijken ook sprekend op elkaar. Toen mijn dochter uit mijn buik werd gehaald, Het eerste wat ik zij dat is Arun. Haar broer. En iedereen in mijn omgeving ook gelijk. En bellie idd Dinand lijkt sprekend op zijn vader echt wel.
Mijn dochter lijkt op helemaal niemand. Ze is echt een mengelmoesje en niks van wat ze heeft is terug te leiden naar mij of papa. De ene zegt: ze lijkt op mij en de andere zegt: ze lijkt op papa. Er was ook iemand die zei dat bovenkant hoofdje (ogen/neus) op haar vader leek en de onderkant (mond) op mij. Nou, ik zie het niet hoor! Niemand die het ziet. Ik heb wel ooit een babyfoto van mijn man gezien, dat ik zei van: dat is sprekend Laura. Hopen dat ze later niet op mijn man gaat lijken, want hij was vroeger echt een scharminkeltje met een hele grote bril op en altijd ziek. Ze heeft trouwens wel mijn haarkleur! Soms grappen we wel eens dat ze gewoon omgewisseld is in het ziekenhuis door iemand.
ons zoontje is een kloon van mij haha Geboorte was het precies zn vader maar nu lijkt hij op mij en is het papa effect er helemaal uit