Ik heb de Gazelle Bloom en vind het een super fijne fiets! Ik heb een tweeling en vond het belangrijk dat het standaard stevig was en dat is hij zeker. Ik kan makkelijk 2 kinderen erop zetten en dan staat de fiets nog super stabiel. Vind het stuur heel fijn, heb een verlengstuk aan de pakkendrager zodat er ook fietstassen op kunnen dus kan veel spullen meenemen.
leuk, zo'n moederstuur, nog nooit gezien! Maar ik heb op het moment een bakfiets, en een ouwe fiets. Die wil ik beide wegdoen en dan een moederfiets kopen, dus voor mij geen goed idee....als je al een goede fiets hebt, zou ik dat wel doen denk ik.
Dolblij met Gazelle Bloom en zou echt niet anders willen! Super stabiel en stevig (heb nog nooit problemen met standaard gehad, die is juist extreem stevig, met twee kinderen op de fiets is hij nog niet om te krijgen) Een van de weinige mamafietsen die wél mooi zijn ook zonder zitjes (maar dat is natuurlijk smaak).
Ik heb de Amazone en ik vind het een heerlijke fiets. Hij is wel zwaarder dan de andere fietsen geloof ik, maar ik ben zelf geen kleine dunne dame, dus ik heb er niet erg veel last van. Daarentegen vind ik hem weer erg stevig wat voor mij erg prettig is.
Ook hier de sparta amazone Heerlijke fiets! Net een fiets vakantie op ameland gehad: fiets met kindje voorop, mandje vol.. fietstassen vol, buggy er op en nog heerlijk stabiel fietsen! Ik ben super tevreden! en zou echt niet anders willen. De fiets is wat zwaarder, maar dat zorgt voor de stabiliteit (en optillen hoef ik em toch niet ) Succes met je keuze!
Batavus mambo! Super mooie, degelijke fiets! Ook zonder zitjes een mooie fiets om te zien. Fiets al 1 jaar met plezier op de fiets. Alles werkt nog super.
Voor mij meer dan genoeg in ieder geval! Ik denk dat je vooral gewoon een aantal fietsen moet proberen want wat de een wel prettig vindt, vindt de ander misschien weer helemaal niet fijn. Iedereen heeft ook weer een ander bouw/lengte wat misschien ook wel mee zal spelen. Succes
OK, dan heb ik niets gezegd... Kan idd aan de fiets liggen die ik heb. Bij mij moet het zadel altijd op de allerlaagste stand. Doordat er een behoorlijk 'blok' bevestigd moet worden voor het kinderzitje staat het stuur daardoor eigenlijk te hoog in verhouding met het zadel. Toen ik het moederstuur had uitgetest had ik wel een fiets die waarschijnlijk iets te groot voor mij was, dus was de verhouding stuur/zadel ook wel een beetje vreemd.
Ik heb sinds kort een Gazelle Bloom en ik vind hem heerlijk fietsen. Helemaal niet zwaar, lekker veel ruimte tussen zadel en voorzitje en voelt goed stabiel aan. Ik ben er erg blij mee.
Ik heb de Batavus Mambo Deluxe. Hele fijn fiets. Ik kan niet zeggen of hij fijner is dan de andere, want heb die nooit geprobeerd. Maar wat denk je ervan om gewoon bij een fietswinkel de fietsen uit te proberen en dan daarna op internet te zoeken waar hij goedkoop is? Ik heb de mijne via Marktplaats.