Vd week kregen we een brief van UPC dat ze ons abonnement met 1,50 per maand gaan verhogen. Als je het er niet mee eens bent moet je voor juli opgezegt hebben. Wat vinden jullie ervan?
Tja, overal gaat het omhoog, wij betalen sinds vorig jaar (geen UPC overigens) meer per maand. Zo gaat het nu eenmaal overal.
Ja ze moeten ook mee met alle stijgingen het basis pakket is al 6jaar niet gestegen dus tja ik vind het logisch
Wij nemen het als aanleiding om ober te stappen. Wij hadden eerst internet van Tele 2 en dat was vele malen beter en sneller en willen een simpelere pakket kwa tv zenders. Nu hoeven we niet nog een jaar te wachten. Het is opzich niet gek dat ze duurder worden, alleen wij vinden ze niet meer zo prettig
Hier ook de aanleiding om (gelukkig!) eerder over te stappen. We zijn er helemaal klaar mee na alle problemen (al geeft een andere provider natuurlijk niet de garantie dat je daar vanaf bent..). Ons pakket zou 2euro omhoog gaan.
gelukkig heb ik geen upc.in onze regionale krant stond het volgende!!!! HILVERSUM - Hilversummers met een alles-in-één-pakketvan UPC zijn volgend jaar ruim 90 euro duurder uit. De kabelexploitant bestrijdt dat deze forse verhoging een truc is om het slepende geschil met de gemeente te omzeilen. Inwoners van de mediastad met een Alles-in-1 Voordeelpakket kregen onlangs een mededeling van UPC. De kabelaar kondigt daarin aan dat het maandelijks tarief - zoals overal in Nederland - per 1 juli met .2,50 omhoog gaat. Daarboven op komt - maar dan alleen in Hilversum - een tweede bedrag. ,,U betaalt nu . 5,19 per maand minder dan het met u afgesproken standaardbedrag", aldus UPC. ,,Dit komt door een administratieve fout in uw voordeel." Het bedrijf gaat deze fout per 1 juli herstellen. Dat gebeurt in twee stappen. Tot het einde van het jaar betaalt de abonnee .5,09 per maand meer. Vanaf 1 januari komt daar nog . 2,60 bovenop. ,,Wij zijn tot nu toe niet in staat geweest om in Hilversum de correcte prijs in rekening te brengen", meldt UPC-woordvoerder Roland Sutmuller. ,,Dat kunnen we nu wel. Het gaat om de prijs die we met onze klanten hadden afgesproken." Sutmuller bestrijdt dat de aangekondigde tariefverhoging voor Hilversumse abonnees een truc is om de jarenlange juridische strijd te omzeilen. ,,Dat staat er echt buiten", stelt hij. ,,Dit geldt alleen voor het alles-in-één-pakket." De Hilversumse mediawethouder Jan Rensen reageert verrast op de plotselinge tariefsverhoging. ,,Wij laten juridisch uitzoeken of UPC een verschil mag maken tussen het analoge pakket en het digitale", meldt hij. ,,Wonderlijk is wel dat ze dat tot nu toe nooit deden en nu uitsluitend het alles-in-een-pakket standaardiseren. Het gewone digitale pakket is blijkbaar nog met korting."
Hier nog geen brief gehad maar heb verder geen problemen met UPC dus zou dr niet voor gaan overstappen, bij de buurman betaal je precies het zelfde alleen zullen ze dat op andere punten wel binnen halen..
wij gaan ook 2,50 omhoog, maar zijn net terug bij upc.... geen klachten, integenstelling tot bij tele2, dat beviel voor geen meter.....