Heeft iemand dit wel eens met je kind(eren) gedaan? Een brief of tekening verstuurd naar Sinterklaas? Dat kan namelijk, alleen gaat deze link over 2014: Sint schrijft terug vanuit Sinterklaashof in Nuenen | PostNL Ik neem aan dat het dit jaar ook wel weer kan? Als je antwoord terug wil, dan moet je een extra postzegel meesturen, en je adres daarbij is ook wel handig. Wat hebben jullie in het verleden verstuurd? En wat kreeg je kind terug van Sinterklaas? Ik vind het wel leuk om dit met mijn dochter te doen.
Vorig jaar hebben wij dat gedaan. Onze dochter zat in groep 3 en wilde aan sint laten weten dat we verhuisd waren en dat de schoenen nu bij de voordeur (vordur) stonden. Kregen ook een leuke brief terug. Was heel leuk!
Leuk! Nou dan ga ik het dit jaar ook voor het eerst doen... Het zal nu vast nog niet kunnen, maar pas als hij 'in het land is'.
Mooi ik was al op zoek naar t adres! Dank jullie wel! Wij gaan morgen aan de slag ik ben heel benieuwd!
Wat ik me dan afvraag.. Als kinderen in een brief vragen om het nieuwste.....(spel, ding whatever) Dan kan sinterklaas toch nooit terug schrijven dat ze dat krijgen? Of wat zal hij dan als antwoord geven?