Is er iemand bekent met de moederfietsen?? En welk merk, en wat zijn jullie ervaringen daarmee?? Je hebt er tegenwoordig zoveel. Ik heb een nieuwe fiets nodig, dus waarschijnlijk haal ik meteen een goede!
Ik heb de sparta amazone. De trendy vond ik wat mooier, maar om nou een paar honderd euro extra te betalen voor de mooi... Ik ben er erg tevreden over en in tegenstelling tot de trendy is het frame van staal i.p.v. aluminium, waardoor ie duurzamer is en dat is voor zo'n zwaarbeladen fiets wel prettig.
Het materiaal is steviger, ze zeggen dat ie zwaarder fietst, maar daar heb ik totaal geen last van, en ik ben maar een klein vrouwtje 8) Maar een grote pré was voor mij dat ie 200 euro scheelde met de trendy, ik heb trouwens on line gekocht, scheelt ook veel in vergelijking met fietsenwinkels, heb ´ m wel eerst gepast in een fietsenwinkel
Een vriendin van mij wou laatst een moederfiets kopen. Maar er kon geen zitje voorop zei ze : Ze heeft dus maar een gewone stevige fiets gekocht.
Ik heb de moederfiets van Batavus en ben daar zeer tevreden over. Het is best een zware fiets qua gewicht, maar hij fiets helemaal niet zwaar. Ik heb voor de Batavus gekozen omdat ik vrij lang ben en die zijn te krijgen met 28 inch banden. Volgens mij is de Sparta Amazone alleen met 26 inch banden te krijgen. Succes met uitzoeken.
das erg vreemd, een moederfiets is er juist voor bedoeld om een zitje voorop én achterop te houden... En de sparta amazone die ik heb is idd een 26 inch, geloof dat dat ook de enige maat is...
das erg vreemd, een moederfiets is er juist voor bedoeld om een zitje voorop én achterop te houden... Uh ja leek mij ook. Maar ik heb me er zelf nog niet in hebben hoeven verdiepen.
Ja ik HAD ook een moederfiets, tot ie gestolen werd vorige week . Het was m'n moederdag cadeau van 2 jaar geleden. Maar ben wel verzekerd dus kan binnenkort een nieuwe uitzoeken... gelukkig . Ik was er erg tevreden over dus mis 'm best wel. Het was trouwens een Sparta Amazone, en wil dadelijk ook weer zo een maar dan die Trendy.... Ik denk de groene
Ik heb de sparta, die aluminium. (voordeel dat dit niet roest en licht is). Hij is evengoed zwaar hoor, maar fietst fijn. Ik ben tevreden.
Ik heb dit jaar voor moederdag zo'n fiets gekregen, gewoon bij de Hema vandaan. In een flitsend blauwe kleur. Misschien is de kwaliteit minder dan die van sparta, maar de prijs was ook een stuk lager. Voor het bedrag van een sparta koop je 2 hema-fietsen. En dat verschil fiets ik er echt niet af. Groet van kiki
Een stevige fiets, genoeg ruimte voor een voor en achterzitje! Ik vind de Amazone ook ge wel dig!! Liefs Sinnamon
hmm dat kan toch met wel meer fietsen op zich? nahja.. ik was op zich e igenlijk neit van plan meer dan 1 zitje nodig te hebben alhoewel.. tweelingen erfelijk zijn.. dus het IS mogelijk
De hebben ook een extra groot (en ronder) tuur bijvoorbeeld. Lage opstapmogelijkheid. Na ja, vana lles eigenlijk. Heel handig.
Ik heb in het kader van eventuele gezinsuitbreiding ooit gekozen voor een omafiets en ben er nog steeds van overtuigd dat ik daar iig met 1 kindje goed mee uit de voeten kan Lage instap en breed stuur dus stoeltje kan er aan.
Op een gewone fiets kan ik geen kind voorop hebben, omdat ik erg klein ben, niet met mijn pootjes op de grond kan... bij de moederfiets heb ik genoeg ruimte om er tussen te staan. En hij fietst ook nog eens lekker en is goed stevig.