Het is meer groensig met grijs, het is echt een aparte kleur, wel mooi maar iedereen ziet er wat anders in. Het is gewoon een mooie lichte kleur. Dat groene is echt heel licht.
Ik heb ook de sparta amazone trendy. Zelfde kleur als natassie. Ook nieuw gekocht. Super fijne fiets. Mijn man heeft overigens de sparta papazone. http://www.sparta.nl/nl/sparta-fiets.as ... speciaal=6 Ook die is echt super leuk.
Ik vind de Kronan zo'n leuke fiets! Heb er vroeger eentje gehad, een blauwe maar die is dus ooit gestoletn. Zat eigenlijk te denken om er nu eentje aan te schaffen als mama-fiets. Eeen oranje wil ik dan graag. Ze hebben ze nu ook met versnellingen! Vraag me alleen af of die wel geschikt zou zijn.. Zijn er nog meer moeders met een Kronan als moeder fiets eigenlijk?
Ik heb net de Montego Liberty 3 uit 2007 besteld. Ben eens benieuwd is geloof ik hetzelfde model als Toys heeft. Ik heb hem hier vandaan: http://www.fietsenwinkel.nl/library/mod ... uctID=2235
bij sparta is nu de amazone trendy met alles erop en eraan in de aanbieding voor 999 euro. Kijk maar op de site. Bij de Profile hebben ze m ook voor die actie... Zit nu steeds meer naar die fiets te neigen..hahahaha
@ mowtom ik vind die fiets echt een aanrader ik heb de fiets dan kaal gekocht voor 599 euro... de zitjes voor ena chter ook via internet heeeeel goedkoop kunnen kopen van bobike zelfs een maxi + zitje achter... en de tassen 2 dan en mandje voorop was 99 euro... dus inderdaad niet duur 999 euro voor de hele fiets compleet... ik raad hem aan iedereen aan.. zelfs ik zelf best dik en zwaar en had altijd moeite om te fietsen kan nu heerlijk fietsen succes met uitzoeken
Ik heb ook de sparta amazone, vind het een superfiets! Ik heb hem wel gewoon in de winkel gekocht voor 859, maar zonder zitjes enz. Ik kreeg nog 500 voor mijn oude fiets terug, dus kon voor mij wel uit. Zodra Jesper kan zitten komen de zitjes erop. Heb er nu al zin in! Maar hij fietst erg lekker. Ik heb trouwens de burgundred. Vind het eigenlijk meer paars.
okee ik heb de witte met zilver is het ziet er op de foto brons uit maar is in werkelijkheid zilver... en hele vrolijke gekleurde zitjes erbij en windscherm en natuurlijk me knal roze buggy mee als die meegaat... daarom maar een neutrale fiets genomen alles kleur
Natassie, ik hoor idd eigenlijk alleen maar positieve verhalen over die fiets! Het enige wat ik wel een paar keer bij de revieuws ben tegen gekomen is dat als je een bocht maakt dat je moet uitkijken dat je trapper niet tegen de grond komt...heb jij daar ook last van? Ik denk dat ik vandaag eens een proefritje ga maken. Ik ben btw ook wel aan de stevige kant...dus wel fijn dat je dat ook hebt aangegeven! Weet ik tenminste ook dat ik erop vooruit kom hahaha! Thanks!
Ik heb een bakfiets van Babboe. Nu zet ik de maxicosi erin vast en als ze ouder is kan ik haar in het bijgeleverde stoeltje zetten. zie de site www.babboe.nl. Daar kan je ze ook bestellen en worden ze thuisgebracht. Als ze worden afgeleverd krijg je ook nog eens uitgebreide uitleg over de fiets.
Ik wil deze, vind m echt superstoer! Ik weet alleen nog niet wanneer ik m ga aanschaffen, want hij is best aan de prijs. Ik moet nog 2 jaar wachten voor ik weer een fiets met fietsplan mag aanschaffen. Kan mijn eigen fiets ook niet inruilen, want moet er wel mee naar mijn werk fietsen.
van me trappers blijven hangen eerlijk gezegd nog niet gehad. Maar komt denk ik omdat ik geen scherpe bochten durf te maken, aangezien er toch 13 kilo voorop zit en ik ben bang dan om te vallen. Maar zal best kunnen durf ik niks op te zeggen en zal inderdaad eens lekker een test rondje gaan maken, eerste keer zal ownijs wennen zijn althans vond ik, tuurlijk een groot stuur. Laat alleen wel een zitje voorop zetten dat vond ik gelijk een stuk makkelijker fietsen watn zonder zitje vond ik het best eng in het begin, maar zodra die erop zat voelde ik me heel veilig succes laat je weten hoe de proefrit in dit heerlijke zonnetje was?
ik heb de union van halfords, was een aanbieding voor 550 euro incl gratis zitje en windscherm. ik heb er een babymee voor de maxi cosi en een buggy mee op en sven gaat al lekker mee in het zonnetje fietsen!
http://www.fietsenwinkel.nl/library/mod ... MAodwjT1xQ iemand ervaring met een van deze fietsen of anders deze site. ik vind ze erg goedkoop maar misschein zit er iets achter zoals slechte montage ofzo? ze worden thuis bezorgt via hun dus eerste kijken dan kopen zit er niet in. Iemand een tip om een van deze fietsen te kopen of juist een goede afrader. gr sandra
ik heb zelf ook me fiets heel goedkoop gekocht bij een internet site.. weett de site niet meer maar zal zo wel even kijken... er zitten inderdaad paar nadelen op ik vind als je fiets kapot gaat moet je bellen of zelf ergens naar toe brengen... als je wilt weten hoe de fietsen zijn heb ik ook gedaan naar een andere fietsenzaak gaan en daar een proefritje maken en weet je gelijk welke hoogte je wilt hebben.. waar ik me fiets eb gekoct had je trouwens ook afaalpunten.. dus ik heb zelf met fiets afgeaald zo wist ik zeker dat alles goed was.. zal nog even zoeken voor de site maar is dezelfde soort site ik heb me fiets via www.bikemotion.nl staat nu maar 1 moederfiets op maar die fietsen daar vind ik betaalbaar succes