@lovewinnie Ik heb mijn fiets daar besteld en krijg hem pas over twee weken. Ik denk niet dat de montage anders zal zijn als bij de "gewone" fiets handelaar. En aangezien er hier ook al mama's zijn die hetzelfde model fiets hebben als wat ik besteld heb, ga ik ervan uit dat dit ok is. En ik moet zeggen je wordt echt fijn op de hoogte gehouden over de gang van zaken van je bestelling. En is het niet goed kun je retourneren.
ik heb er een bestelt en krijg hem 5 mei binnen, kan niet wachten alicia kan al zitten denken jullie dat ik een gokje kan wagen door een blokje om te fietsen met haar tegen die tijd of is wachten tot 9 maanden echt beter? het is trouwens deze fiets geworden en dan zonder de zitjes want die heb ik al eerder gekocht
als je klleine kan zitten kan je wel al kleine stukjes fietsen... alleen niet te hard over de drempels enz kan volgens mij niet zoveel kwaad... ik heb het in ieder g eval wel eerder geprobeert.. ' succes met fietsen
Ik zou nog even wachten voordat ik haar mee zou nemen. Ook al zit ze goed, denk ik dat het nog best zwaar is voor der dat balaceren op de fiets.