Ik zou graag naar het strand willen met de baby (6,5 maand) .... Kan ik al met hem naar het strand ? en wat moet ik dan meenemen ? Hebben jullie tips? Zo'n tentje ...is dat handig ? ik heb geen flauw idee Liefs,
wij hadden zelf zo koepeltentje meegenomen... ideaal kleedje erin en de klein lag heerlijk.. ook hadden wij omdat ze het in de zee beetje eng vond zelf zo klein zwembadje meegenomen en deze gevuld en in de zon gezet toen werd het water lekker lauw... en anders gewoon een parasol verder gewoon je standaard dingen zonnecreme lekker drinken en eten natuurlijk ik zal zeggen kan makkelijk hoor
wat heel makkelijk is voor die kleintjes is zo'n klein zwembadje..je kunt al van die hele kleintjes kopen bij het tuincentrum, echt ieniemienie perfect voor die leeftijd... tentje zou ik niet doen, wat guppie al zegt, daar wordt het nog veel warmer in temp loopt daar echt verschrikkelijk in op... zorg gewoon voor een parasol of iets waarmee je kleine uit de zon ligt, en zorg dat je het ondanks dat het uit de zon ligt goed insmeert... genoeg drinken mee, en vaak genoeg geven tussendoor... dus meer dan een zwembadje (hoeft niet) parasolletje, drinken en goede zonnebrand heb je niet nodig...