Hallo, Ik heb vandaag alvast wat producten in huis gehaald, kan iemand mij vertellen wat ik nog meer moet hebben? - Shampoo - Billencreme/zalf - Babycremé - Cremé voor schrale wangetjes - Olie voor het slapen (lavendel) De babyolie hadden ze niet meer op voorraad, die moet ik sowieso nog hebben. Ben geloof ik ook de zeep vergeten te kopen.
Ik gebruik: - badolie - bodielotion - af en toe babyolie - zwitsal goedemorgen haarlotion - bepanthen - sudocreme
Zeepvrije was gel kun je er nog bij halen maar verder zou ik echt wachten tot de baby geboren is want anders gebruik je de helft niet (antiberg,voor droge huid,zeepblokken e.d. heb je waarschijnlijk niet nodig) en mocht je het moeten hebben kan je het later nog halen of desnoods de kraam hulp het laten halen.
ik heb eigelijk nog niet zo heelveel in huis wel zeep enz en sudocreme en de rest is zo bij gehaald.ik zou ook niet veel van 1 merk halen het kan natuurlijk maar zo zijn dat de kleine net tegen dat merk niet kan hoor je vrij veel bij de grotere merken
Dit hangt een beetje af van je kindje zijn/haar huidtype. Sommige kindjes kunnen bepaalde merken helemaal niet verdragen en ook bepaalde producten niet. Waar je alleszinds niet veel mee kan misdoen en goed is voor een babyhuidje is een badolie, dan hoef je geen zeep of wasgel te gebruieken de badolie is echt heel zacht voor de huid. Bepanthen is in mijn ogen een onmisbaar iets , goed voor vanalles en uitstekend voor rode billetjes. Toiletmelf met grote wattenschijven ipv gewone natte doekjes zijn in het begin ook echt handig en ook heel zacht voor de huid. Haarlotion, babyshampoo(wasgel gebruik je voor haar en huid), talk(is ongezond voor de luchtwegen)enzo vind ik overbodig.
Ik heb alles van Etos-eigen merk gekocht. reden: ik vind het niet zo overheersend ruiken (als Zwitsal bijv.) en ik kan er zelf goed tegen. Veel andere merken krijg ik zelf uitslag van, dus die wil ik ook niet voor de baby. En de prijs was gunstig! Heb gekocht: -zeepvrije wasgeld voor huid en haar -badolie -wangetjescrème -welterusten-badolie (lavendel, kamille) -talkpoeder -haarlotion Verder heb ik van de babylijn van de Bodyshop de massageolie cadeau gekregen. Lijkt me ook fijn spul! Ik zie wel wat ik ervan ga gebruiken. Ze hadden bij de Etos nog véél meer dan wat ik nu heb, maar dit leek mij het handist.
Ik heb deze besteld.. en hij word vandaag geleverd *jeej* ! Heb je meteen alles , en nog een leuke badcape + opberg doos erbij Zo kan je ook niks vergeten ! http://www.drogisterij.net/6541222/P/6541222/direct
Ik heb deze gewoon aangeschaft bij de Kruidvat, dacht dat het wel mocht. O ja en heb ook nog talkpoeder, las ergens dat het slecht is, maar ik heb het in ieder geval in huis, anders gebruik ik het zelf wel hihi.
In m'n kraampakket van Menzis zat een hele set verzorgingsproducten van Natalis, verder had de kraam-intake-ster nog wat mini verpakkingen van bepanthen en badolie van balneum. Ook heb ik 3 mini-verpakkingen sudcreme. Dat is eerst wel genoeg dacht ik en anders stuur ik wel iemand naar de drogist als er wat mist. Verder zat er bij het badje babyshampoo en-schuimbadje van zwitsal, maar dat is misschien voor later. Groetjes Saskia
Ik gebruik Shampoo, wasgel, veel babyolie en Goedemorgen haarlotion. Verder nog sudocreme voor op de billetjes, een tube bepanthen voor het geval dat en Balneum extra vettende babyolie (daar zweer ik bij!).
ik zou echt geen zeepvrij wasgel kopen, dat spul droogt de huid zo ontzettend uit! Olie voor in bad is stukken beter.
Hier totaal geen problemen met de wasgel, maar mijn dochtertje heeft dan ook een hele makkelijke huid. (en het ruikt zo lekker...) Marla