Sinds een paar dagen heb ik last van een rode uitslag op mijn benen. Het begon op 1 been en een paar dagen later had ik er ook last van op mijn andere been. De uitslag wordt niet meer of minder, het jeukt wel, maar niet constant. Zijn er meer die hier last van hebben of hebben gehad? Of heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik vind het nogal vervelend namelijk.. Zou het uberhaupt met de zwangerschap te maken hebben?
niet bekend mee , maar t ziet eruit als warmte bultjes . miss geschoren met andere scheer zeep ??? of droog geschoren ?
Ik heb het ook. Geen idee wat het is. Het trok bij mij na een paar dagen weer weg. En af en toe zit het er weer. Heel vreemd. Maar ik heb er verder niet veel last van. Het brand alleen wat onder de douche.
Ik heb het elke dag als ik onder de douche vandaan kom, ongeacht of ik douchegel gebruik en welke douchegel ik gebruik. Gaat vanzelf wel weer weg voordat je een jongentje word
heb het bij Jill ook gehad een poosje, ook op de buik en ook op de bovenbenen. even mentholpoeder er op doen, dat is wel lekker voor de jeuk. ging toen vanzelf weer weg
Hier ook last van gehad. Begon op de benen, en kreeg het later ook op m'n buik. Vk wist niet wat het was, maar kreeg als advies mentolpoeder erop te doen. Het trok bij mij na een paar dagen weer weg.
Ik heb er tijdens mijn zwangerschappen ook altijd veel last van gehad, vooral tijdens en net na het douchen. Ik heb dus wel het vermoeden dat het zwangerschapsgerelateerd is. Wat bij mij (heel goed) hielp: - niet te warm en te lang douchen - parfumvrije douchegel gebruiken (bijvoorbeeld Neutral) - en je kleding wassen met Neutral Als ik dit deed, was het binnen no time weer verdwenen, hopelijk heb je er wat aan!
Ik had 't bij mijn eerste zwangerschap al en sommige plekjes zijn niet meer weg gegaan. Op mijn rechter bovenbeen zitten nog steeds een stuk of 20 van die vlekjes. Nu was het één van de eerste tekenen dat ik weer zwanger was, dus nu zitten mijn benen er weer helemaal onder. Van lang en heet douchen wordt het erger en ik smeer mijn benen in met vette crème. Maar het ziet er niet fraai uit, dat ben ik met je eens...... Ik hoop dat er nu niet meer plekjes achterblijven als ik eenmaal bevallen ben. Elke zwangerschap worden mijn benen (blijvend) mooier..... niet dus!
ohhh ja.. ik heb het ook! Om gek van te worden! Maar ik dacht dat het kwam omdat ik mijn benen (twee weken geleden!!) had geschoren zonder scheerschuim. Had snel douchegel gebruikt. Ik heb normaal al een gevoelige huid.. maar het gaat niet meer weg! En ik word gek van de jeuk idd, ik blijf krabben. Ik heb nu ook sommige bultjes op mijn arm.. Irritant he! Ik durf mijn benen niet meer te scheren, niet handig met dit weer...
hey dat heb ik ook gehad. Vooral na het douchen prikte het erg. Het begon op mijn benen maar daarna op mijn armen / buik handen. Ik smeerde alle plekken in met vaseline cetomacrogol.....Na een aantal weken was het weg en heb het (gelukkig) niet meer gehad. succes
ik heb het ook! de dermatoloog zei dat het exzeem was en ik heb er een zalfje voor. het was iig wel zwangerschapsgerelateerd en kwam door de hormonen. succes