Moedergevoelens al goed ontwikkeld, nog vóór de bevalling!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marientje28, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marientje28

Marientje28 Actief lid

30 jun 2008
    220
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
  2. gemke

gemke Niet meer actief

ja lief van der maar wel hartstikke stom
    stel je voor dat ze nu zichzelf schade aan doet en de baby lees dat ze is overgebracht naar het ziekenhuis voor onderzoek
    en ook nog 3 andere ongelukken ermee veroorzaakt
    er zouden maar doden vallen en dat voor een paar eendjes
    begrijp me niet verkeerd hoor vind eendjes heel leuk en lief eruit zien maar een mensenleven staat er voor mij toch net effe iets boven

3. Marientje28

Marientje28 Actief lid

30 jun 2008
    220
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
    Voor mij is een mensenleven ook veel belangrijker dan een eendenleven Gemke, absoluut. Maar het niet helder en logisch nadenken en de verkeerde prioriteiten stellen daardoor is denk ik typisch iets voor de met hormonen bestookte zwangere. Hoop tenminste voor die vrouw dat ze als ze 'in haar normale doen' is, andere keuzes maakt.
    Zwanger zijn is voor sommige, voor wat betreft denkwijzen dan, levensgevaarlijk!

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Er zijn ook zat niet-zwangeren die dit zouden doen, vrees ik... Veel mensen kunnen zich niet over die eerste instinctieve reactie heen zetten, en zouden dus ook keihard remmen of uitwijken. Ik heb ook eens op de snelweg uitgeweken voor een konijntje, maar wel pas nadat ik had gekeken of er ruimte voor was. Als dat niet zo was geweest, was het heel vervelend geweest voor het konijntje, maar dan had ie echt plat geweest :oops:

Deel Deze Pagina