Hallo dames, Ik kon hier nog geen topic over vinden dus begin een nieuwe. Met hopelijk veel reacties. Ik heb 13 juni een miskraam gehad, opgewekt met misoprostol. En ik heb vorige week mijn eerste menstruatie gehad en dinsdag bij de gyn gehoord dat alles schoon en goed was. En hier komt mijn vraag. Ze heeft ook de eierstokken bekeken. En in beide eierstokken kon ze zien eitjes zien. Maar rechts zag ze er 1 van al 13mm dus ze zei hij komt er aan. Binnen 3 tot 6 dagen dacht ze. Wie heeft hier ervaring mee? En hoeveel mm groeit zo eitje per dag. Mijn eisprong voel ik altijd. En de ronde voor de eisprong voelde ik dat een week. Ik voel nu nog helemaal niks dus ben zo bang dat ik nu na de miskraam niks maar ga voelen. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad van 26 dagen. Nu zat die op 29 dagen ik houd het bij in de Maya app en die zegt dat mijn eisprong rond 26 juli komt. Maar goed als het nu weer 26 dagen zou zijn klopt dat misschien wel dat het over 6 dagen zou zijn. Maar dan vind ik het zo raar dat ik nu nog niks voel.
Oh shit ik zie nu dat ik het in het verkeerde topic heb geplaatst. Misschien beter in de zwanger worden. Maar ik heb geen idee goe ik hem verplaats. Sorry als die verkeerd staat