Hebben jullie dat ook?? Wij hebben een mooie dochter van nu bijna 18 maanden en wat zijn we er blij mee. na de bevalling begon het met de echte kraam tranen hier best wel last van gehad en ook best nog wel een tijdje. Ik kan geen film meer kijken zonder te huilen en als ik iets zie van kindermishandeling dan komen de tranen weer en voel ik het in mijn ziel. Ik moet er niet aan denken dat dat met mijn dochtertje zou gebeuren. echt al dat soort dingen voel ik nu echt heel diep. voor mijn dochter geboren was vond ik dat ook al heel erg maar nu word ik er gewoon miselijk van. herkennen jullie dit??? ik begrijp dat die het echte moeder gevoel is maar wat moet ik daar aan wennen zeg. word het nog een beetje minder of blijft dit heel ons leven nu..
OOOO das heel herkenbaar! Ik heb het nu voornamelijk met een bepaalde reclame van Oxfam Novib. Dan schiet ik echt vol en mn hart lijkt wel te breken. Ook de beelden uit Soedan raken me gigantisch hard. Bij mijn eerste dochter had ik hier helemaal geen last van, maar nu...pfff ik moet echt af en toe flink mn gevoelens laten gaan! Liefs, DD
Ja, sinds ik Thijmen heb zitten mijn tranen veel losser en ik kan sommige dingen echt niet meer zien of lezen.
Tja hier ook nog zo eentje! Waar ik eerder een brok in mijn keel zou hebben gehad biggelen nu de tranen over de wangen. Ik ben ook veel eerder emotioneel. Tja ik denk dat dit niet meer overgaat .... we zijn nu voor altijd mama
Ik kreeg mijn nuchtere ik wel weer terug na de eerste zwangerschap. Heeft wel een tijdje geduurd trouwens.