Sinds 3 dagen is de bekkenpijn erger geworden en dan vooral een bepaalde druk op de onderkant zeg maar en in mijn liezen, s'nachts met slapen bijvoorbeeld erg zwaar met omdraaien en uit bed om te plassen. Bed staat al op klossen, heb een bekkenband maar die doet niks voor dat onderkant gevoel. Ik hoef maar iets me been aan te spannen en het doet pijn daar. Bekkenfysio vindt de oefeningen te belastend en er bestaat geen band voor daaronder, dus wat nu? En gevalletje van het word nog erger en uitzingen maar? Ik weet dat dat drukkende gevoel ook een deel indaling is maar de pijn in me liezen is denk ik een combi ofzo?
Die klachten komen heel erg overeen met mijn klachten! 2 weken geleden was de baby al met zijn kruin ingedaald, maar is vorig weekend weer uit mijn bekken geschoten. Daardoor komt bij mij die pijn waarschijnlijk zei de vk. Ze zei ook dat het waarschijnlijk pas weer minder wordt als de baby (opnieuw) indaalt. Misschien bij jou ook het geval?
Ik herken t ook,ik ben al bijna 38 weken maar ze is nog niet volledig ingedaald. Ik denk dat t een kwestie van uitzingen is en t hoort er bij denk ik,ik heb het bij alle zwangerschappen gehad,succes ermee!
Wat bedoel je precies met onderkant ? Als je daar je vagina mee bedoelt heb ik dat ook heel erg, de hele dag door. Met draaien in bed het ergste en met opstaan en zitten gaan. Ik heb geen pijn aan mn bekken of liezen maar echt alleen de vagina. Alsof iemand me 5 x achter elkaar geschopt heeft daar Heb ook regelmatig steken in mn vagina, indalingsweeen, maar hij is niet ingedaald. Ligt wel al maanden met zn koppie omlaag.
Ja druk op de vagina ja. Heb gelukkig geen steken, heb verder ook weinig gemerkt van het indalen , en herken dit ook wel als het gevoel van een kokosnoot tussen je benen en dat wordt alleen maar erger
Dan denk ik dat we wel t zelfde bedoelen. Het is iig heel vervelend en ook pijnlijk. Ik heb het er met mn gyn over gehad en zij vond t "raar" dat ik alleen die pijn in mn vagina had en niet in de liezen of bekken. Ze heeft ook niet gepraat over fysio maar zei alleen dat t erbij hoorde. Ik werk wel al n paar weken niet meer en dat baadt ook veel. (Heb wel, als ik veel heb gedaan, dat ik savonds slecht kan lopen van de pijn in mn rug en bekken maar dat trekt na een paar rust uurtjes weer weg)