Nou ik gaf geen bv. Denk echt dat het niks er mee te maken heeft. De navel streng blijft net zo lang in tact tot dat je zelf niet meer leeft denk ik als moeder. Je zult je altijd zorgen maken altijd.
Je maakt wel nog steeds hormonen aan als je bv geeft. kan er dus wel mee te maken hebben. Het is zowieso een jaar uithormonen maar als je bv geeft net wat langer omdat je er dan "meer" nog hebt.
Nou mijn jongste is al bijna 5 mijn oudste deze week 14 en die navel streng zit nog steeds stevig vast hoor haha hormonen of geen hormonen.
Ik heb ook wel echt het gevoel een speelbal van m'n hormonen te zijn, vooral door die huilbui inderdaad
Ik ben 8 maanden niet van haar zijde geweest, want gaf borstvoeding en vond dat het makkelijkst met kind in de buurt. Als ik een beurs had ging kind met oppas mee. Na 10 maanden werd het beter en kon ik het ook loslaten. Onze dochter werd meer zelfstandig, ook qua voeding. Nu gaat ze regelmatig uit logeren en ook naar de crèche. Ze is overal blij dus dat is erg fijn. En ik vind het nog steeds heerlijk om in haar wereld te verdrinken, met haar te kroelen. Maar ben nu ook wel vaak blij als ze s avonds op bed ligt. Dus ja, het kan nog veranderen